نظارت 76 بازرس دامپزشکی در ایام نوروز و ماه رمضان

به گزارش وبلاگ اسبیکو، مدیر کل دامپزشکی مازندران از نظارت بهداشتی 76 بازرس دامپزشکی در ایام نوروز و ماه رمضان اطلاع داد.

نظارت 76 بازرس دامپزشکی در ایام نوروز و ماه رمضان

76 بازرس بهداشتی دامپزشکی در قالب 38 اکیپ نظارتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان 1401 با کنترل و تشدید اقدامات نظارتی بهداشتی بر نحوه فراوری و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت می نمایند

دکتر گلپایگانی گفت: بیش از 76 نفر از بازرسان بهداشتی دامپزشکی در قالب 38 اکیپ ستادی و شهرستانی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان روزانه در دو شیفت کاری در مازندران کوشش می نمایند تا محصولات سالم و بهداشتی تحت نظارت دامپزشکی به دست مصرف نمایندگان برسد.

بازرسان بهداشتی دامپزشکی در قالب اکیپ های ثابت مستقر در ادارات دامپزشکی شهرستان ها و اکیپ های سیار ربر نحوه فراوری و عرضه بهداشتی فرآورده های خام دامی نظارت دارند.

به گفته گلپایگانی هدف از تشکیل اکیپ های عملیاتی دامپزشکی در ایام تعطیل برقراری امنیت غذایی و تامین سلامت مصرف نمایندگان مواد پروتئینی است.

مسافران نوروزی و هم استانی ها می توانند هر گونه تخلفات بهداشتی در حوزه دامپزشکی را به صورت شبانه روزی به وسیله شماره 1512 سامانه پاسخگویی و اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی استان مازندران گزارش دهند.

به گفته مدیر کل دامپزشکی مازندران ادارات دامپزشکی همه شهرستان های مازندران از 14 اسفند ماه 1400 لغایت 16 اردیبهشت ماه 1401 به مدت دو ماه حتی در روز های تعطیل آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به مراجعه نمایندگان می باشند.

وبلاگ اسبیکو مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نظارت 76 بازرس دامپزشکی در ایام نوروز و ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت 76 بازرس دامپزشکی در ایام نوروز و ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید