آمبولانسی که مرگ تلخ نوزاد 3 ماهه را رقم زد!

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سخنگوی اورژانس 115 خوزستان در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فوت نوزاد 3 ماهه در اهواز در این خصوص شرح داد.

آمبولانسی که مرگ تلخ نوزاد 3 ماهه را رقم زد!

به گزارش وبلاگ اسبیکو، عارف شرهانی سخنگوی اورژانس 115 خوزستان بیان نمود: یک نوزاد 3 ماهه در بیمارستان گلستان اهواز به دلیل مشکل قلبی تحت عمل جراحی قرار می گیرد و بعد از عمل، برای ادامه درمان به بیمارستان مبدا (ابوذر) بازمی گردد.

وی اضافه نمود: بر این اساس یک آمبولانس از سیستم بین بیمارستانی ساعت 11:02 دقیقه روز سه شنبه بیمار را از بیمارستان گلستان تحویل گرفته و راهی ماموریت می گردد اما در طول مسیر با نقص فنی روبرو شده که بر اساس شنیده ها احتمالا نقص در پمپ بنزین و یا به دلیل تمام شدن بنزین بوده است.

شرهانی ادامه داد: آمبولانس کمکی بیمار را در ساعت 11:44 دقیقه به بیمارستان ابوذر انتقال می دهد و نوزاد در ساعت 14:30 دقیقه فوت می نماید.

سخنگوی اورژانس 115 خوزستان شرح داد: سیستم آمبولانس بین بیمارستانی برای یک سری ماموریت های انتقال بیمار از یک بیمارستان به بیمارستان دیگر است و بر اساس توافق بین سیستم درمانی و اورژانس اهواز قرار شد یک تعداد آمبولانس خارج از سیستم اورژانس 115 برای این منظور اختصاص یابد.

وی اظهار کرد: راننده های معین شده برای این آمبولانس ها خارج از سیستم راننده های اورژانس 115 هستند و یک نفر نیروی درمانی (همراه طبی) این آمبولانس ها را همراهی می نماید که از طرف بیمارستان ها تامین می گردد.

شرهانی اضافه نمود: نظارت بر عملکرد این بیمارستان ها به عهده اورژانس اهواز است که البته این سیستم کاملا مجزا از سیستم اورژانس 115 و خدمات ارائه شده به شهروندان است.

سخنگوی اورژانس 115 خوزستان ادامه داد: از لحظه وقوع حادثه با حساسیت ویژه پیگیری این موضوع در دستور کار کمیته های فنی تخصصی اورژانس 115 قرار گرفته و پس از آنالیز کارشناسی تمام جوانب؛ نتیجه به افکار عمومی اعلام خواهد شد.

وی ضمن اطمینان خاطر به عموم مردم از آنالیز موشکافانه موضوع بدون هیچ اغماضی تا حصول نتیجه اطلاع داد و گفت: در صورت بروز کوچکترین قصور با کلیه عوامل برخورد قاطع طبق قانون صورت خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "آمبولانسی که مرگ تلخ نوزاد 3 ماهه را رقم زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمبولانسی که مرگ تلخ نوزاد 3 ماهه را رقم زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید