خبرنگاران اماکن تاریخی و موزه های همدان در نوروز 99 تعطیل شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، همدان- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: تمام اماکن و محوطه های تاریخی و موزه های این استان به علت شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز 99 تعطیل است.

خبرنگاران اماکن تاریخی و موزه های همدان در نوروز 99 تعطیل شد

علی مالمیر روز شنبه در این باره اضافه نمود: این تصمیم در راستای حفاظت از سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

وی گفت: نمایشگاه های صنایع دستی، سوغات و همچنین برنامه های شاخص نوروزگاهی نیز در این ایام لغو شده است.

مالمیر همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت حقوق شهروندان و گردشگران و جلوگیری از همه گیری این ویروس از لغو همه تورهای گردشگری در سطح استان خبر داده بود.

پیش از این نیز استاندار همدان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت افراد از پذیرش مسافران نوروزی در این استان معذوریم و هیج یک دستگاه ها نباید نسبت به پذیرش میهمان شخصی و حتی اداری در میهمانسراها اقدام کنند.

سید سعید شاهرخی تاکید کرد: هیچ یک از ستادهای اسکان مسافران نوروزی شامل ستاد اسکان آموزش و پرورش، ورزشگاه های تربیت بدنی و شهرداری و امثال آن نباید قبل، حین و بعد از ایام نوروز اقدام به پذیرش مسافران کنند چرا که سلامت مردم در اولویت است.

از ابتدای همه گیری کرونا تا ظهر پنجشنبه گذشته 206 نفر به علت مشکوک بودن به ویروس کرونا در بیمارستان های همدان بستری شدند که تست 19 تن مثبت بوده است.

طبق گزارش وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تا روز جمعه 16 اسفندماه، تا به امروز تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به چهار هزار 747 نفر و فوت ناشی از آن به 124 نفر رسید و همچنین 913 نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اماکن تاریخی و موزه های همدان در نوروز 99 تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اماکن تاریخی و موزه های همدان در نوروز 99 تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید