نسخه نینتندو سوییچ فیفا 23 هیچ تغییری نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، شرکت الکترونیک آرتز (EA) گفت که نسخه نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) بازی فیفا 23 هیچ کدام از موارد جدیدی که به بازی اضافه شده است را نخواهد داشت. به این معنا که این نسخه از بازی به حالت لگاسی ادیشن (Legacy Edition) خواهد بود. بازی فیفا در تاریخ 8 مهر (30 سپتامبر) برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر و سوییچ عرضه خواهد شد.

نسخه نینتندو سوییچ فیفا 23 هیچ تغییری نخواهد کرد

حالت لگاسی ادیشن به این معنا است که بازی همان فیفا 22 است. تنها تیم ها و بازیکنان تغییر می نمایند. در فیفا 23 قسمت کراس پلی (Cross Play) خواهد بود. سیستم پاداش و ریسک در قسمت شوت کردن به بازی اضافه شده است. پنالتی ها، ضربات آزاد و کرنرها نیز دستخوش تغییرات زیادی شده اند. حال تمامی این تغییرات در نسخه نینتندو سوییچ وجود ندارند.

به نسخه لگاسی ادیشن تنها چند بازیکن، ورزشگاه و بخش زنان اضافه شده است. در فروشگاه نینتندو سوییچ نوشته شده که ظاهر بازی نیز نسبت به قبل بهبود زیادی داشته است. با اینحال نسخه لگاسی ادیشن بازی نسبت به فیفا 22 هیچ تغییر خاصی نداشته و همان بازی را به شما ارائه خواهد داد.

بخش های زیر در نسخه سوییچ فیفا 23 وجود خواهند داشت:

Kick Off

Career Mode

Tournaments - این حالت می تواند لایسنس شده یا طراحی خود بازیکنان باشد.

Womens International Cup

Skill Games

Online Seasons & Friendlies

Local Seasons

کنسول نینتندو سوییچ از لحاظ توانایی دیگر نمی تواند بازی های سنگین تری را اجرا کند. به همین علت شرکت های سازنده بازی نیز اکثراً کوشش می نمایند تا به صورت استریم عناوین خود را برای سوییچ ارائه نمایند. نکته اصلی اینجاست که فیفا برای مدت زیادی است که به صورت لگاسی ادیشن روی سوییچ عرضه می گردد. همین باعث شده تا این مجموعه روی کنسول نینتندو ادامه داشته باشد ولی از لحاظ گیم پلی پیشرفت خاصی نکند.

حال باید دید که سیستم قیمت گذاری فیفا 23 چگونه خواهد بود. این بازی با توجه به اینکه محتوای جدیدی ندارد به احتمال زیاد با قیمت کمتر نسبت به نسخه های دیگر عرضه خواهد شد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه نینتندو سوییچ فیفا 23 هیچ تغییری نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نینتندو سوییچ فیفا 23 هیچ تغییری نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید