ایکس باکس سری ایکس 500 دلار قیمت گذاری شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، پس از رونمایی رسمی از کنسول نسل بعد ارزان مایکروسافت، این شرکت اطلاعات قیمت و عرضه ایکس باکس سری ایکس را هم مشخص کرد. طبق خبری که مایکروسافت دیروز اظهار داشت، کنسول ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) در روز دهم نوامبر با قیمت 500 دلار وارد بازار خواهد شد.

ایکس باکس سری ایکس 500 دلار قیمت گذاری شد

پیش فروش هر دو کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس، از روز 22 سپتامبر آغاز خواهد شد.

همان طور که می دانستیم، مایکروسافت رسما از امکان خرید قراردادی و قسطی دو کنسول رونمایی کرد. می توان ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس را به همراه اشتراک ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس لایو گلد، به صورت قراردادی و با قسط ماهیانه به ترتیب 25 و 35 دلار به مدت 24 ماه، خریداری کرد. واضح است که امکان خرید به صورت قراردادی در کشورهای محدودی فراهم خواهد شد.

در کنار این خبر، مایکروسافت گفت که از پاییز امسال سرویس اشتراکی EA Play بخشی از ایکس باکس گیم پس خواهد بود؛ آن هم بدون افزایش قیمت اشتراک ایکس باکس گیم پس. سرویس EA Play به افراد اجازه می دهد تا روی سری کنسول های ایکس باکس و کامپیوتر، به مجموعه ای بزرگ از بازی های الکترونیک آرتز دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت همچنین مشخصات کامل سخت افزاری ایکس باکس سری اس را منتشر کرده است و می توانیم ببینیم که این کنسول، پردازنده اصلی کاملا یکسانی با سری ایکس دارد، اما فرکانس پردازنده کمی پایین تر است. حافظه رم کنسول هم از 16 گیگابایت روی ایکس باکس سری ایکس با پهنای باند 560 گیگابایت در ثانیه، به 10 گیگابایت روی سری اس با پهنای باند 224 گیگابایت در ثانیه کاهش یافته است. دیگر تغییر، پردازنده گرافیکی است که به جای 12.5 ترافلاپ قدرت روی سری ایکس، به 4 ترافلاپ کاهش پیدا کرده.

هر دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در روز ده نوامبر به ترتیب با قیمت های 500 و 300 دلار وارد بازار خواهند شد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایکس باکس سری ایکس 500 دلار قیمت گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس سری ایکس 500 دلار قیمت گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید