مقامات کالیفرنیا: محکومیت پدری که پسرانش را به خاطر پول بیمه کشت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، یک مرد ساکن کالیفرنیا به اتهام اینکه دو پسر خود را که مبتلا به اوتیسم بودند با خودرو به نزدیک یک اسکله برده و سپس با هدف به دست آوردن پول بیمه عمرشان، هردوی آنها را در آب غرق کرده بود، از سوی دادگاه به بیش از 200 سال زندان محکوم شد.

مقامات کالیفرنیا: محکومیت پدری که پسرانش را به خاطر پول بیمه کشت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، این مرد که علی المزایین نام دارد، 45 ساله و شهروند مصر است. او برای اجرای این نقشه، ابتدا دو بیمه عمر گرانقیمت برای دو پسرش خرید. سپس برای ماه ها با کارگزاران بیمه تماس می گرفت تا دقیقا بداند چه زمانی می تواند پول کلان این بیمه های عمر را با کمترین تحقیق از سوی شرکت ها صاحب شود.

او در روز ارتکاب این جنایت یعنی 9 آوریل سال 2015 میلادی، همسر سابق و دو پسر 8 و 13 ساله اش را که مبتلا به اوتیسم بودند با خودرو به اسکله ای در جنوب لس آنجلس برد و سپس همۀ آنها را با خودرو به اعماق آب فرستاد و خودش از پنجره سمت راننده فرار کرد.

او پس از غرق کردن خانواده اش، بیش از 260 هزار دلار از دو شرکت بیمه دریافت کرد.

در این حادثه غم انگیز دو فرزندش جان باختند اما در نهایت همسر سابقش توسط یک ماهیگیر نجات یافت و خود را به ساحل رساند. به این ترتیب پرده از این جنایت برداشته شد و تحقیقات گسترده دربارۀ حادثه مرگ پسران آغاز شد.

دادستان ها اعلام کردند که مدارک کافی برای متهم کردن او به قتل در اختیار ندارند با این وجود قاضی او را به دلیل ارتکاب جرایمی همچون کلاهبرداری و پولشویی به حداکثر مجازات یعنی 212 سال زندان محکوم کرد.

علی المزایین صاحب پسر دیگری نیز بود که در روز قتل برادرانش به اردو رفته بود. پسر او در دادگاه اعلام کرد که دیگر او را پدر خود نمی داند و هیچ ارتباطی با او نخواهد داشت.

به گزارش یورونیوز، علی المزایین و همسرش در دوران دانشجویی در مصر با یکدیگر آشنا شده و سپس در سال 2000 میلادی به ایالات متحده مهاجرت کرده بودند. آنها در سال 2009 میلادی تقاضای طلاق کردند. همسر سابقش می گوید که در تمام دوران زندگی مشترک، علی المزایین بسیار بدرفتار بوده و بارها او را مورد ضرب و شتم قرار داده و تهدید به مرگ کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مقامات کالیفرنیا: محکومیت پدری که پسرانش را به خاطر پول بیمه کشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات کالیفرنیا: محکومیت پدری که پسرانش را به خاطر پول بیمه کشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید