گران ترین جزایر خصوصی جهان

به گزارش وبلاگ اسبیکو، اگر دلتان می خواهد یکی از این جزایر مال شما باشد، حداقل باید 20 میلیون دلار پول نقد داشته باشید.

گران ترین جزایر خصوصی جهان

پشت میز کارتان نشسته اید و برای تعطیلات خود برنامه ریزی می کنید؛ تعطیلاتی که هم مقرون به صرفه باشد و هم مسافت خیلی زیادی از محل سکونت شما فاصله نداشته باشد… گاهی هم کمی طمع می کنید و در میان آنالیز وب سایت ها و مجلات تور و گردشگری داخلی و خارجی، هوس می کنید کمی ولخرجی کنید و چند روزی را در یکی از جزایر زیبای جهان بگذرانید که ناگهان فکری به ذهنتان خطور می نماید! با خود می اندیشید که چه می شد اگر یکی از همین جزایر مال خود شما بود…؟!

ما به شما خواهیم گفت که اگر از قشر میانه یا حتی مرفه جامعه باشید، خرید یکی از این برترین جزایر چقدر برای شما آب می خورد. می خواهیم شما را با 9 تا از گران ترین جزایر جهان آشنا کنیم تا بلکه از این فکر پردردسر و ناامیدکننده خود را رهایی دهید.

9- جزیره کِرالوُو در مکزیک (قیمت: 20 میلیون دلار)

جزیره کرالوو (Cerralvo Island) که در دریای کورتز و حدود 96 کیلومتری ساحل لاپاز واقع شده است در حال حاضر مسکونی است و مالک دارد. مساحت این جزیره تقریباً 141 کیلومتر مربع است. زمین این جزیره هم صحرایی است و هم کوهستانی. جزیره کرالوو خوراک غواصی است زیرا با انبوهی از زندگی دریایی احاطه شده. این جزیره یکی از برترین جزایر جهان از نظر شرایط اقلیمی و جوی به شمار می رود.

8- جزیره بِرد کِی در باهاما (قیمت: 28 میلیون دلار)

جزیره برد کی (Bird Cay Island) حدود یک کیلومتر مربع وسعت دارد و از جزایر گرمسیری به شمار می رود که با پرواز از ناسائو به راحتی می توان طی 30 دقیقه به آنجا رسید. این جزیره سواحل زیاد و منظره ها طبیعی سبز زیادی دارد. مالکان این جزیره یک خانه دو طبقه روی آن ساخته اند که خودش استخر اختصاصی دارد. برترین چیز این است که کلوب مشهور باهاما با نام Club Cay در همسایگی این جزیره قرار گرفته است و با قایق می توان در اندک زمانی به آنجا رسید.

7- جزیره بیگ داربی در باهاما (قیمت: 40 میلیون دلار)

جزیره بیگ داربی (Big Darby Island) در یکی از زیباترین منطقه ها باهاما واقع شده است. این جزیره نسبت به جزایر دیگر مرتفع تر است و 14 ساحل مختلف، قلعه و فرودگاه اختصاصی خودش را دارد. آب اطراف این جزیره مثل آینه صاف و شفاف است و زندگی حیات وحش شگفت انگیزی دارد. اگر این جزیره را خریداری کنید، همسایگان شما تیم مک گراو، فیث هیل، جانی دپ و دیوید کاپرفیلد خواهند بود که البته این نام چند تا از آنهاست.

6- جزیره دالیچیوم در یونان (قیمت: 50 میلیون دلار)

جزیره دالیچیوم (Dulichium Island) بزرگ ترین جزیره خصوصی یونان است. این جزیره در خلیج کورنیس واقع شده و دور تا دور آن را دریای آبی عمیق و آب های سبز روشن دریای یونان احاطه نموده است. مساحت این جزیره حدود 5.5 کیلومتر مربع است و بیش از 4 هزار اصله درخت زیتون در آن سر به آسمان دارند.

5- جزیره شِلتِر در امریکا (قیمت: 50 میلیون دلار)

جزیره شلتر (Shelter Island) کمتر از یک کیلومتر مربع وسعت دارد و در دریاچه فلَت هِد در استان مونتانا واقع شده است. بزرگ ترین خانه کل استان مونتانا نیز در همین جزیره ساخته شده است. این خانه هر چیزی که شما تصورش را بکنید دارد: 5 اتاق خواب، 8 سرویس بهداشتی و البته آسانسور برای جابه جایی بین طبقات خانه. هر کدام از این اتاق ها نیز نمای رو به دریاچه دارند.

4- جزیره کای چپل در بلیز (قیمت: 65 میلیون دلار)

جزیره کای چپل (Caye Chapel Island) در 25 کیلومتری شمال شهر بلیز واقع شده است. این جزیره با وسعت تقریباً یک کیلومتری اش خانه یک زمین گلف عالی با 18 سوراخ، فرودگاه اختصاصی و کلوب با استخر شنا و بار است.

3- جزیره فرایند، کاراییب (قیمت: 100 میلیون دلار)

ریچارد برانسون مالک مفتخر جزیره فرایند (Ronde Island) است. او در واقع این جزیره را در اواخر دهه بیست سالگی عمرش خرید. در آن موقع (سال 1978)، قیمت این جزیره فقط 180 هزار دلار بود. او یک اقامتگاه بزرگ و زیبا در این جزیره ساخت تا بتواند 28 میهمان را در خود جای دهد.

2- جزیره رانگیای در تایلند (قیمت: 160 میلیون دلار)

جزیره فریبنده و خیره کننده رانگیای (Rangyai Island) با حدود نیم کیلومتر وسعت در همسایگی پوکت قرار گرفته و در یکی از زیباترین منطقه ها تایلند واقع شده است. جزیره رانگیای با قایق حدود 20 دقیقه با فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد و با جنگل های انبوه گرمسیری و سواحلی با شن های سفید احاطه شده است. علاوه بر این، برترین منظره ها طبیعی را در تمام طول روز دارد.

1- جزیره لانای در هاوایی (قیمت: 500 میلیون دلار)

هشتمین فرد ثروتمند جهان صاحب گران ترین جزیره جهان با نام جزیره لانای (Lanai Island) است. او مدیر و بنیان گذار شرکت اوراکل، لَری الیسون، است که خالص ثروتش به 40 میلیارد دلار می رسد. این جزیره حدود 366 کیلومتر مربع وسعت دارد و از ویلاهای لوکس با تسهیلاتی پیشرفته و زمین گلفی در سطح رقابت های جهانی برخوردار است. این جزیره یک قسمت ناهموار دارد که برترین فرصت برای تجربه هیجان رانندگی در جاده های فرعی با خودروهای شاسی بلند است.

منبع: فوت و فن

به "گران ترین جزایر خصوصی جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "گران ترین جزایر خصوصی جهان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین جزایر خصوصی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید