متن و حاشیه افشاگری مریم مومن در خصوص زندگی شخصی اش

به گزارش وبلاگ اسبیکو، در این ویدیو، مریم مومن بخشی از راز های زندگی اش را افشا می نماید و می گوید که عاشق شده است، اما از بردن نام نامزدش خودداری می نماید.

متن و حاشیه افشاگری مریم مومن در خصوص زندگی شخصی اش

وبلاگ اسبیکو | روز گذشته بود که ویدیویی قدیمی از گفتگوی یک شبکه اینترنتی با مریم مومن بازنشر شد که در آن، مومن توضیحاتی در خصوص زندگی شخصی اش می دهد. ویدیویی که حالا میان کاربران فضای مجازی دست به دست به می گردد و به بعضی سایت ها و رسانه های داخلی راه یافته است. با این تفاوت که این گروه از رسانه ها قدری در متن موضوع دست برده اند و مسئله را بسیار بزرگ و نگران کننده جلوه داده اند.

به گزارش وبلاگ اسبیکو ، در این ویدیو، مریم مومن بخشی از راز های زندگی اش را افشا می نماید و می گوید که عاشق شده است، اما از بردن نام نامزدش خودداری می نماید. او در ادامه جدایی پدر و مادرش را توضیح می دهد و از آن اتفاق به عنوان تلخ ترین رخداد زندگی اش نام می برد.

اما موضوعی که منتشرکنندگان این ویدیو پنهان نموده اند، زمان انتشار گفتگوی مریم مومن با این شبکه اینترنتی است.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

در حقیقت این گفتگوی یک ساعت و 2 دقیقه ای، مربوط به هشتم دی ماه 1399 است و در طول دو سال اخیر بار ها تکه های از آن در شبکه های اجتماعی و بعضی رسانه های داخلی بازنشر شده است. هر بار هم حواشی مختلفی را برای مریم مومن در پی داشته است.

منبع: فرادید

به "متن و حاشیه افشاگری مریم مومن در خصوص زندگی شخصی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن و حاشیه افشاگری مریم مومن در خصوص زندگی شخصی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید