تصاویر ، این زن با کلید روی 400 خودروی صفر خط کشید! ، پلیس دنبال این زن است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، پلیس در پی یک زن است که حدود 400 خودرو را دو نمایندگی در استان بریتیش کلمبیای کانادا با کلید خط انداخته است. اقدامات این زن حدود 500000 دلار خسارت وارد نموده است.

تصاویر ، این زن با کلید روی 400 خودروی صفر خط کشید! ، پلیس دنبال این زن است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، دوربین های مداربسته پیروز به شکار یک زن شده اند که با گشت زنی در پارکینگ خودروها اقدام به کشیدن کلید روی خودروها نموده و خسارات هنگفتی بر جای گذاشته است.

پلیس کانادا فیلم و تصاویری از این زن خرابکار که بر روی خودروهای صفر کیلومتر در دو نمایندگی در بریتیش کلمبیا کلید کشیده و به آن ها آسیب وارد نموده منتشر نموده است.

این ویدئو نشان می دهد که این زن - سر تا پا با لباس گرم پوشیده شده و ماسک به سر دارد - به آرامی از ماشینی به ماشین دیگر حرکت می نماید و خراش های کوچکی روی هر وسیله نقلیه ایجاد می نماید.

در مجموع، اقدامات این زن در طی سه حادثه جداگانه باعث خسارت 500000 دلاری در نمایندگی های منطقه کوکیتلام در استان بریتیش کلمبیا شده است.

الکسا هاجینز از مقامات پلیس گفت: در ویدئوها معین است که مظنون عمداً یک به یک خودروها را خراش می داد.

تصاویر تکان دهنده این زن را در حال اجرا این کار در نمایندگی Journey Chrysler Jeep Dodge and Ram و نمایندگی Journey Approved در شهر بریتیش کلمبیا نشان می دهد. این دو نمایندگی تقریباً در فاصله نیم مایلی از یکدیگر قرار دارند.

این زن علاوه بر آسیب رساندن به نمای بیرونی خودروهای موجود در محوطه، نمای بیرونی یکی از نمایندگی ها را نیز تخریب کرد.

در حال حاضر مقدار دقیق خسارت وارده معین نیست، اما پلیس می گوید این خسارت می تواند حدود نیم میلیون دلار باشد.

در این فیلم تکان دهنده، زن با یک سری کلید در دستانش با آرامش از وسیله نقلیه ای از طریق نقلیه دیگر راه می رود. او به سرعت کناره یا کاپوت هر ماشین را قبل از رفتن به ماشین بعدی می تراشد.

یک کلیپ دیگر او را نشان می دهد که چتری در دست دارد و در حال قدم زدن در یک فروشگاه شلوغ نمایندگی است و کاپوت هر ماشینی را که از آن عبور می نماید می خراشد.

پلیس معتقد است که او به تنهایی عمل می نماید و انگیزه او در این موضوع نامعین است. پلیس از مردم برای یافتن این زن یاری خواسته است.

الکسا هاجینز گفت: بازرسان ما به پیگیری هرگونه سرنخ تحقیقاتی ادامه می دهند، اما از مردم برای شناسایی مظنون درخواست یاری می نمایند.

این زن سفیدپوست، تقریباً 50-40 ساله با موهای بلوند تا شانه و نسبتا هیکلی توصیف شده است. اعتقاد بر این است که او با یک فورد اسکیپ رانندگی می نماید.

ویدئوی ارسال شده از طریق پلیس بریتیش کلمبیا در یوتیوب تا صبح روز دوشنبه بیش از 100000 بار مشاهده شده است.

این کلیپ ها ده ها نظر از مردم را به همراه داشته است و آن ها در خصوص انگیزه این زن و چه چیزی باعث کشیدن کلید روی خودروهای صفر شده و چه مقدار آسیب ممکن است وارد نموده باشد به بحث گفتگو پرداختند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، این زن با کلید روی 400 خودروی صفر خط کشید! ، پلیس دنبال این زن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، این زن با کلید روی 400 خودروی صفر خط کشید! ، پلیس دنبال این زن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید