ماموریت SpaceX Crew، 3 ناسا بازهم با تاخیر روبرو شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ناسا دیروز اظهار داشت که ماموریت SpaceX Crew-3، بار دیگر تا 10 نوامبر ساعت 9:03 عصر به وقت شرقی به تعویق افتاده است.

ماموریت SpaceX Crew، 3 ناسا بازهم با تاخیر روبرو شد

به گزارش خبرنگار به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی وبلاگ اسبیکو به نقل از ورج، ناسا دیروز خاطرنشان کرد که ماموریت SpaceX Crew-3، بار دیگر تا 10 نوامبر ساعت 9:03 عصر به وقت شرقی به تعویق افتاده است.

ناسا ابتدا تصمیم داشت که قبل از بازگرداندن فضانوردان Crew-2 به زمین، تیم Crew-3 را به ایستگاه فضایی بفرستد، اما حالا تصمیم گرفته است که اول تیم کرو 2 را به زمین برگرداند و سپس فضانوران کرو 3 را به فضا بفرستد.

اسپیس ایکس هم با انتشار توییتی گفته است که روز چهارشنبه 10 نوامبر آب و هوا در حدود 80 درصد مساعد است و اگر همه چیز خوب پیش برود، همان روز شاهد ارسال فضاپیمای کرو 3 از مرکز فضایی کندی در فلوریدا خواهیم بود و فضانوردان در تاریخ 11 نوامبر به ایستگاه فضایی خواهند رسید.

پس از برنامه ریزی اولیه برای پرتاب در 31 اکتبر، Crew-3 چندین بار به علت نگرانی های آب و هوایی و یک بار نیز برای یک مسئله پزشکی جزئی با تاخیر در پرتاب روبرو شد.

چهار فضانورد شامل توماس مارشبرن، راجا چاری و کایلا بارون از ناسا و ماتیاس مورر از آژانس فضایی اروپا، با فضاپیمای Crew Dragon اسپیس ایکس سفر خواهند کرد تا اقامتی شش ماهه را در مدار و در ایستگاه فضایی بین المللی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ماموریت SpaceX Crew، 3 ناسا بازهم با تاخیر روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت SpaceX Crew، 3 ناسا بازهم با تاخیر روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید