قیمت پژو 407 کارکرده در بازار

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران : پژو 407 یک سدان خانوادگی فرانسوی است که در سال 2003 و به نام جانشینی برای پژو 406 معرفی گشت. 407 تا سال 2010 بر روی خط تولید پژو قرار داشت و در سال 2008 هم وارد بازار ایران شد.

قیمت پژو 407 کارکرده در بازار

به گزارش وبلاگ اسبیکو؛ پژو 407 در بازارهای جهانی در نسخه های سدان، کوپه و استیشن واگن به تولید می رسید که در این بین تنها مدل سدان وارد کشورمان شد.

پژو 407 در بازارهای جهانی با طیف وسیعی از موتورها عرضه شد ولی ایران خودرو تنها یک مدل را وارد بازار کشورمان کرد. این مدل به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که قادر است 141 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال می یابد.

این دو خودرو به دو گیربکس دنده ای و اتوماتیک مجهز است که گیربکس دنده ای این خودرو سرعتی معادل 213 کیلومتر در ساعت داشته که در عرض 10/9ثانیه به شتاب صفر تا صد می رسد.

اما گیربکس اتوماتیک دارای سرعتی برابر 207 کیلومتر در ساعت است و می تواند در عرض 10 ثانیه به شتاب صد کیلومتر برسید.

پژو 407 در هر دو حالت دارای استاندارد یورو 4 است. براساس ارزیابی های اجرا شده مصرف سوخت ترکیبی اتوماتیک در هر صد کیلومتر 12 لیتر و معمولی 11 لیتر است.

پژو 407 ویژگی ها و تجهیزات رفاهی چون 6 کیسه هوا، سیستم های ترمز و پایداری ABS-EBA-EFB-REF-ESP-ASR، ایموبلایزر، سیستم صوتی با 10 بلندگو، تنظیم برقی صندلی راننده، سانروف، کروز کنترل و سنسور باران را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

وبلاگ اسبیکو در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

منبع: اقتصادنیوز

به "قیمت پژو 407 کارکرده در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت پژو 407 کارکرده در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید