ریزورت چیست؟ ، اقامتگاه های نوظهور به نام ریزورت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، شاید وقتی در حال پیدا کردن هتل ها و برترین مکان های اقامتی در اینترنت جست و جو میکنید کلمه ریزورت به چشم شما بخورد و درباره آن کنجکاو شوید. ما در اینجا راجع به اینکه ریزورت چیست و به چه اقامتگاه هایی ریزورت می گویند صحبت می کنیم. پس با خبرنگاران همراه باشید.

ریزورت چیست؟ ، اقامتگاه های نوظهور به نام ریزورت

ریزورت چیست؟

ریزورت مکانی است که برای تعطیلات، استراحت و یا به عنوان یک استراحت روزانه استفاده می گردد. در حالی که این می تواند یک ساختار واحد مانند یک هتل باشد، بعلاوه می تواند یک جزیره کامل یا یک کشتی در دریا باشد. آنها معمولاً دور از شلوغی شهرها و شهرک ها قرار دارند. مردم می توانند برای رانندگی طولانی بروند و به استراحتگاهی برسند که عموماً مستقل است.

پکیج تورهای اروپا وبلاگ اسبیکو را در اینجا ببینید.

ریزورت های مختلف اغلب تجربیات بسیار متنوعی را ارائه می دهند. بعضی مانند یک هتل لوکس عمل می نمایند و به مشتریان خود یک یا دو روز استراحت کامل می دهند. سایر استراحتگاه ها مانند شهرهای کوچک عمل می نمایند، حتی برای کسانی که می خواهند اقامت طولانی مدت داشته باشند، مسکن طولانی مدت فراهم می نمایند. مکان های بزرگ تر گاهی اوقات می توانند مراکز خرید کامل را در داخل مرزهای خود داشته باشند، با طیف وسیعی از رستوران ها و فروشگاه های دیگر.

راهنمای دریافت ویزای شینگن را در اینجا مطالعه کنید.

ریزورت ها به طور کلی با محیط طبیعی بدون ایجاد مزاحمت در محیط آرام آمیخته شده اند. بر خلاف هتل ها، ریزورت ها در منطقه ها وسیعی پراکنده شده اند. آنها حریم خصوصی راحت را برای خانواده ها بسیار شبیه به خانه های خود در قالب اقامتگاه های فردی فراهم می نمایند. هر واحد مسکونی شامل یک منطقه لابی مجزا، یک اتاق نشیمن، فضای ناهار خوری و یک آشپزخانه کاملا مجهز و اتاق خواب های بزرگ است. بسته به آب و هوای محلی، ریزورت ها برای گرم نگه داشتن خانه، آتش سوزی فراهم می نمایند. یک خانواده می تواند در یک مجموعه مدرن تازه به آشپزی و اوقات فراغت دور از خانه بپردازد. یک ریزورت سعی می نماید همه امکانات مانند سرگرمی، ورزش و خرید را در یک مکان فراهم کند. بعضی از ریزورت ها پیش بینی برگزاری جلسات رسمی را نیز دارند. در خصوص محیط شهری، ریزورت ها دارای منطقه ها وسیع با پارک، استخر، باغ و منطقه ها بازی برای بچه ها و بزرگسالان هستند.

انواع ریزورت ها

ریزورت ها را می توان بر اساس موقعیت مکانی آنها طبقه بندی کرد.

ریزورت های ساحلی

ریزورت های ساحلی در امتداد هزینه دریا پیشرفته اند. اینها معمولاً در مکانی قرار دارند که دریا کم عمق است و برای ورزش های دریایی مناسب است. ریزورت های دریایی معمولاً دارای سواحل خصوصی و امکاناتی مانند آفتاب گرفتن و پیشخوان های بداهه غذا و نوشیدنی در حومه شهر هستند. چنین ریزورت هایی در طول سال بازتماشامایندگانی خواهند داشت.

ریزورت های اسکی

در آمریکای شمالی و اروپا، پیست های اسکی در روستاها و شهرهایی قرار دارند که به منطقه ها اسکی نزدیک تر هستند. این ریزورت ها کلیه تجهیزات مورد احتیاج برای اسکی را به صورت اجاره ارائه می نمایند. کلاس های اسکی نیز برای مبتدیان و تازه واردان تدریس می گردد.

ریزورت های تپه ای

اگر ریزورت ها در مکان های گردشگری تپه ای واقع شده باشد، می توان آنها را به عنوان ریزورت های تپه ای نامید. امکانات برای ورزش های ماجراجویی مانند پاراگلایدر، چتربازی، به وسیله بیشتر استراحتگاه ها ارائه می گردد. استراحتگاه های تپه ای دور از شهرها هستند و مردم معمولا برای سرگرمی و مقاصد درمانی از این اقامتگاه ها تماشا می نمایند. اسپاهای بهداشتی در بعضی از ریزورت ها وجود دارند. در این مکان ها انواع درمان های آبگرم به نفع مشتریان ارائه می گردد. اسپاهای بهداشتی بسته هایی را برای جذب بازتماشامایندگان در طول سال ارائه می دهند.

ریزورت های اسپا

در ریزورت های اسپا تمرکز اصلی بر روی امکانات آبگرم در ریزورت خواهد بود. بسته های بهداشتی مختلفی به نفع مشتریان ارائه می گردد. برنامه های آمادگی جسمانی مرتبط با یوگا، ایروبیک و سالن بدنسازی در ریزورت های اسپا ارائه می گردد. برای آرامش، چندین ماساژ درمانی نیز در بسته گنجانده شده است. ریزورت های اسپا آرامش و تتازه قوا را در همان مکان ارائه می دهند. افراد بیشتری به علت فواید سلامتی آنها جذب ریزورت های آبگرم می شوند.

تعطیلات آخر هفته

در منطقه ها شهری، مردم مشتاقانه منتظر گذراندن وقت با خانواده خود در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات هستند. چنین ریزورت هایی نزدیکتر به شهرها در حدود چند ساعت رانندگی از شهر واقع شده اند. این ریزورت ها امکانات سرگرمیی مانند انواع ورزش های آبی، اسب سواری، بازی های فضای باز مانند تنیس، کریکت و فوتبال و بعلاوه امکاناتی برای بازی های داخل سالن مانند بدمینتون، شطرنج و بازی های دیگر را فراهم می نماید. بچه ها می توانند زمان خود را در منطقه ها بازی جداگانه که مخصوص آنها ساخته شده است بگذرانند. امکانات اضافه شده مانند خرید برای بازتماشامایندگان مجذوب کننده تر خواهد بود.

منبع: ژیوار

به "ریزورت چیست؟ ، اقامتگاه های نوظهور به نام ریزورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزورت چیست؟ ، اقامتگاه های نوظهور به نام ریزورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید