فیلم نو بازیگری که گفته بود می خواهد آرام باشد و سفر کند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ژان کلود وان دام که سال پیش گفته بود استراحت می نماید و از سینما فاصله می گیرد، به فیلم اکشن کشتار بی صدا پیوست و هم زمان اعلام شد در سیاهی یک مرد بازی می نماید.

فیلم نو بازیگری که گفته بود می خواهد آرام باشد و سفر کند

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از ددلاین، ژان کلود ون دام بازیگر فیلم های اکشن بازیگر و تهیه نماینده فیلم اکشن جدیدی با نام کشتار بی صدا خواهد بود. آنتونی هیکاکس سازنده برپاخیزان جهنم 3، نویسنده و کارگردان این فیلم است.

داستان کشتار بی صدا درباره 4 سرباز است که در کنگو گنجی کشف و آن را دفن می نمایند تا 3 سال بعد بازگردند و آن وقت آن را تقسیم نمایند، اما ماجرا جور دیگری رقم می خورد. ورنون دیویس بازیگر سابق لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا، رافائل آمایا و مادلینا آنیا نیز در این فیلم جلوی دوربین می روند. فیلمبرداری این فیلم در اوایل 2023 آغاز می گردد.

هم زمان هالیوود ریپورتر نیز اطلاع داد این بازیگر در فیلمی به نویسندگی و کارگردانی جیمز کالن برساک با عنوان سیاهی یک مرد و در نقش یک مامور پلیس اینترپل بازی می نماید که باید از پسر یک خبرچین کشته شده در برابر باندهای بی رحم محافظت کند.

برساک داستان این فیلم را با همراهی ون دام خلق نموده و فیلمنامه را با آلتئا چو نوشته است. این فیلم اکشن نئونوار در زمره فیلم های خشن تر و تلخ تر کارنامه این بازیگر اکشن جای می گیرد و فیلمبرداری آن در اوایل سال 2023 در لس آنجلس انجام می گردد.

  • برنده اسکار راز تولد خود را فاش کرد
  • جایزه ویژه کوروساوا به سینماگر مطرح مکزیکی رسید

ون دام بلژیکی در حالی هم زمان بازیگر 2 فیلم شده که سال پیش گفته بود نام من چیست؟ ساخته جرمی زگ آخرین فیلم اکشنی است که او در آن بازی می نماید و حالا که پا به شصت سالگی گذاشته می خواهد دور جهان سفر کند و کمی آرام باشد. وی گفته بود: همه عمر کار کردم و 30 سال هتل ها محل زندگی ام بوده اند. می خواهم آرام بگیرم و از زندگی و خانواده لذت ببرم. زندگی زود می گذرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "فیلم نو بازیگری که گفته بود می خواهد آرام باشد و سفر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم نو بازیگری که گفته بود می خواهد آرام باشد و سفر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید