عکس همسر مطلقه سیامک انصاری ! ، ازدواج در سن بالا 7 سال دوام داشت !

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران: شاید هیچ کس تا الان نمی دانست که سیامک انصاری یک بار در سن 42 سالگی ازدواج کرد و بعد از 7 سال از همسرش جدا شد.

عکس همسر مطلقه سیامک انصاری ! ، ازدواج در سن بالا 7 سال دوام داشت !

سیامک انصاری هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون است. کارهای سیامک انصاری معمولاً با مهران مدیری معروف شده است. سیامک انصاری در فیلم های قهوه تلخ و شب های برره نقش بازی نموده است. سیامک انصاری فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون است. سیامک انصاری طلاق گرفت.

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سیامک انصاری بازیگر مطرح سریالهای طنز ایرانی یک بار در زندگی خصوصی اش در سن بالا ازدواج کرد اما این پیوند مشترک مدت زیادی طول نکشید و او از همسرش جدا شد.

زندگی سیامک انصاری

سیامک انصاری متولد 12 مرداد 1347در تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

وی فعالیت در بازیگری را از سال 73 با مجموعه دیدار شروع نمود ولی با کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته گردد و تا به حال هر اثری را که مدیری کارگردانی نموده است او در آن حضور داشته است و به نوعی می توان گفت پای ثابت کارهای مهران مدیری است.

او در سال 1396 با حضور در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت 5 عصر در نقش اصلی آن حضور یافت. فیلمی که رکوردهای زیادی در تاریخ سینما زد.

سیامک انصاری می گوید که شغل پدرش در زمینه فراوری و صادرات فرش و گلیم است و به همین علت در این زمینه نیز فعالیت می نماید. او عنوان می نماید زمانی که دانش آموز بوده است به پدرش در این زمینه یاری می نموده است.

وی بعلاوه در زمینه فروش وسایل قدیمی و عتیقه نیز فعالیت می نماید. او و همسرش یک گالری لوازم قدیمی و قیمتی دارند. او می گوید که مشوق راه اندازی گالری فروش عتیقه، همسرش بوده است.

رستوران سیامک انصاری

رستوران های نون (High Noon) به مدیریت مشترک سیامک انصاری و رضا حداد واقع در باغ موزه هنر ایرانی قرار گرفته است. در مراسمی که رستوران سیامک انصاری بازیگر کشورمان که به صورت مشترک با رضا حدادی از کارگردان های مطرح تئاتر ، افتتاح شد بازیگران و چهره های مشهور ایرانی حاضر بودند.

در این افتتاحیه بازیگرانی از جمله نیما رئیسی ، امیر مهدی ژوله با همسر و فرزندش , شیوا خسرومهر , شبنم فرشادجو , شقایق فراهانی , پانته آ بهرام , پوری بنایی , حسن پاکدل و همسرش عاطفه رضوی , احمد مهرانفر , سام نوری , حبیب رضایی , ملیکا شریفی نیا , جهان مدنی و …حضور داشتند.

آشنایی و ازدواج سیامک انصاری

سیامک انصاری جزو بازیگرانی است که در سنین بالا ازدواج نموده است. او در سال 90 یعنی زمانی که 42 سال سن داشته است با همسرش طناز هادیان ازدواج کرد.

طناز هادیان همسر سیامک انصاری در خصوص نحوه آشنایی و ازدواج شان می گوید که به وسیله یکی از دوستان خانوادگی با هم آشنا شدند و به واسطه آن چندین بار یکدیگر را دیدار نموده بودند. طناز هادیان عنوان می نماید او نیز مانند سیامک انصاری اصلا برای ازدواج برنامه نداشته است.

جدایی سیامک انصاری از همسرش

سیامک انصاری در سال 1397 بعد از چند سال زندگی مشترک با خانم طناز هادیان که دانش آموخته رشته کامپیوتر بود جدا شد و این زندگی مشترک بدونه هیچ فرزندی به جدایی ختم شد.

منبع: رکنا

به "عکس همسر مطلقه سیامک انصاری ! ، ازدواج در سن بالا 7 سال دوام داشت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس همسر مطلقه سیامک انصاری ! ، ازدواج در سن بالا 7 سال دوام داشت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید