ستاره پرسپولیس تنها تفاوت تعادل صفر ، نقطه روشن نو سرخ ها در فهرست کهکشانی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، پرسپولیس همچنان بد بازی می کند، اما به لطف مهاجم هلندی اش برنده می شود.

ستاره پرسپولیس تنها تفاوت تعادل صفر ، نقطه روشن نو سرخ ها در فهرست کهکشانی

به گزارش وبلاگ اسبیکو آنلاین، پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر، در حالی با یک گل از سد ملوان گذشت که 2 تیم نمایش بسیار ملال آوری داشتند و کمتر کسی از تماشای مسابقه لذت برد.

  • بینید | پرسپولیس با لوکادیا ول کن صدر نیست | ادامه روزهای تلخ ملوان با شکست خانگی برابر قرمزهای مرکز

شاید اگر اتفاقات جنجالی دقایق پایانی نبود، این مسابقه کلا در فکر کسی باقی نمی ماند. اگرچه گزارشگر بومی اصرار داشت ملوان بازی خوب و پایاپایی ارائه داد و بیراه هم نمی گفت، اما این مساوات در مسابقه بیش از آنچه ناشی از سزاواری میزبان بوده باشد، از کرختی میهمان نشأت می گرفت. در حقیقت ما شاهد تعادل صفر بودیم. هیچ کس هیچ حرفی برای گفتن نداشت و این تنها یورگن لوکادیا بود که تفاوت را رقم زد.

شماره 4 و دیگر هیچ

مثل دیدار خارج از خانه برابر نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس در شرایطی به پیروزی دست یافت که بیش از هر چیز دیگری باید قدردان یورگن لوکادیا باشد. او به معنای واقعی کلمه تفاوت را رقم زد. مهاجم تراز جهانی سرخپوشان اگرچه در طول مسابقه کم اثر ظاهر شد، اما به جرأت می توان گفت نخستین توپ خوبی را که به دستش رسید به گل 3 امتیازی بازی تبدیل کرد. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست، اما نوع روند مسابقه طوری بود که شاید اگر این گل به ثمر نمی رسید، پرسپولیس باید با همان تک امتیاز انزلی را ترک می کرد. او پاس خوب دانیال اسماعیلی فر را دریافت کرد و با یک ضربه بغل پای حرفه ای در ارتفاع مناسب تیمش را به گل برتری رساند. اگر به ژست و استیل لوکادیا قبل از رسیدن توپ توجه کنید، روشن است که او تصمیمش را گرفته بود چطور به توپ ضربه بزند. این، تفاوت یک مهاجم حرفه ای با همتایان آماتور خود است. سرعت بالای انتقال باعث می شود لوکادیا در چنین میدان سختی، تیمش را با وجود سزاواری کمتر به امتیازات کامل برساند.

یک نقطه روشن کوچک

در روز نه چندان خوب پرسپولیس، اگر قرار باشد به یک نقطه روشن کوچک دیگر اشاره کنیم باید سراغ شیخ دیاباته برویم. او دقایق کوتاهی در این بازی شانس حضور در میدان را پیدا کرد و نخستین موقعیت خطرناکش را با پیراهن پرسپولیس ساخت. شیخ در دقایق پایانی و روی یک ضدحمله، یکی از همان کارهایی را کرد که شگرد دارد و در پیراهن استقلال هم زیاد از این بازیکن دیده بودیم؛ با قدرت بدنی بالا به تو زد، یکی دو نفر را پشت سر گذاشت و در شرایط نامتعادل ضربه اش را زد که ایمان صادقی مانع از گلزنی او شد. شیخ اگر با همین ورژن در پرسپولیس ادامه بدهد، خرید او هم مثل لوکادیا توجیه فنی خواهد داشت. هرچند هنوز نگرانی غالب، همان تکرر مصدومیت های این بازیکن است.

چرا موقعیت نمی سازی؟

مشکل بزرگ پرسپولیس، همان مسئله تکراری 2 سال اخیر است، همان که قبل از بازی هم در موردش نوشته بودیم. فهرست تیم کهکشانی است، اما کیفیت بازی تناسب چندانی با این برچسب ندارد. پرسپولیس با وجود در اختیار داشتن تعدادی از بهترین پاسورها و هافبک های نفوذی تیم، توانایی بازی سازی ندارد، به شکل عجیبی کم موقعیت می سازد و کم به گل می رسد. تنها بازیکن پیروز سرخ ها تا این برهه از فصل در زمینه خلق موقعیت، دانیال اسماعیلی فر بوده که در یک انتقال جنجالی جای رامین رضاییان را گرفت، اما با ارسال چهارمین پاس گلش در این بازی نشان داد خرید خوبی بوده و کمتر اجازه داده جای خالی رضاییان حس شود. پرسپولیس فعلا در زمینه امتیازگیری خوب بوده، اما تداوم این مدل نمایش ها از تیم یحیی گل محمدی، مدام انتقادها را بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره پرسپولیس تنها تفاوت تعادل صفر ، نقطه روشن نو سرخ ها در فهرست کهکشانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس تنها تفاوت تعادل صفر ، نقطه روشن نو سرخ ها در فهرست کهکشانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید