3 فرضیه یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس

به گزارش وبلاگ اسبیکو، پرسپولیس درحالی باید هفته آینده به مصاف استقلال تاجیکستان برود که شرایط خط حمله این تیم نامشخص است. بعد از جدایی مغانلو، یحیی گل محمدی حامد پاکدل را به خدمت گرفت، ولی بیان کرد تیمش احتیاج به یک مهاجم خارجی هم دارد. اتفاقی که با توجه به بدهی خارجی پرسپولیس فعلا امکان پذیر نیست و این تیم نمی تواند بازیکن خارجی به خدمت بگیرد. سرمربی پرسپولیس در آخرین مصاحبه اش گفت: هیچکدام از مهاجمانی که می خواسته جذب نشدند و به نظر می رسد خیلی از خرید پاکدل راضی نیست. با توجه به گزینه های موجود یحیی از 6 نفر می تواند در خط حمله استفاده کند و از این بازیکنان با توجه به سیستم 2-4-4 پرسپولیس 2 نفر در ترکیب اصلی سرخ پوشان مقابل استقلال تاجیکستان قرار خواهند گرفت.

3 فرضیه یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس

فرضیه اول

آنطور که از تمرینات پرسپولیس تعیین است عیسی آل کثیر گزینه اول یحیی در خط حمله خواهد بود و با توجه به درخشش عبدی در هفته های پایانی فصل گذشته، شاید شاهد حضور همزمان این دو بازیکن در خط حمله پرسپولیس باشیم که اتفاقی محتمل خواهد بود. در این صورت وحید امیری از گزینه های حضور در خط حمله خارج و به اسم مدافع چپ بازی خواهد نمود.

فرضیه دوم

فرضیه دوم برای خط حمله پرسپولیس به این صورت شکل می گیرد که یحیی قصد استفاده از وحید امیری به اسم یک مهاجم نوک داشته باشد و آچار فرانسه پرسپولیسی ها این بار زوج آل کثیر در خط حمله گردد. زوجی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان هم استفاده شد و عملکرد بسیار خوب آن ها یکی از عوامل فینافهرست شدن پرسپولیس در فصل گذشته بود. در این صورت سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس در ملاقات مقابل استقلال تاجیکستان خواهد بود و عبدی هم کار را از روی نیمکت آغاز خواهد نمود.

فرضیه سوم

احتمال وقوع این فرضیه کمتر از دو حالت قبلی است. در این فرضیه وحید امیری مدافع چپ خواهد شد و امید عالیشاه کنار آل کثیر در پیشانی خط حمله قرار خواهند گرفت. امید در چند بازی فصل گذشته در خط حمله به کار گرفته شد و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. با توجه به تخصص عالیشاه به بازی در کناره ها، احتمال حضور این بازیکن به اسم مهاجم کمتر است.

لازم به ذکر است به غیر از این نفرات، حامد پاکدل و مهدی مهدی خانی هم مهاجمانی هستند که در فهرست پرسپولیس قرار دارند، ولی خب طبیعتا شانس زیادی برای حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس نخواهند داشت.

نکته: این حالت های مختلف بر اساس اخبار رسیده از بازی های محبت آمیز و تمرینات پرسپولیس در چند وقت اخیر نوشته شده و قطعیتی ندارد؛ بنابراین در روز مسابقه و با توجه به شرایط موجود امکان هرگونه تغییر از سوی کادر فنی پرسپولیس وجود دارد.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "3 فرضیه یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 فرضیه یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید