روبات های پستچی وارد نروژ شدند ، تحویل روزانه 100 بسته پستی ، قابلیت تغییر محل تحویل کالا

به گزارش وبلاگ اسبیکو، نروژی ها از این پس نامه و مرسولات پستی خود را به وسیله روبات های پستچی تحویل می گیرند. این روبات ها با یاری هوش مصنوعی خود جای پستچی های معمولی را خواهند گرفت.

روبات های پستچی وارد نروژ شدند ، تحویل روزانه 100 بسته پستی ، قابلیت تغییر محل تحویل کالا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب وقتی صحبت از روبات ها می گردد، فکر همه ما به سمت روبات هایی می رود که قرار است نمایانگر هوش مصنوعی باشند و معمولا در نمایشگاه ها به نمایش گذاشته می شوند، اما صحبت ما در خصوص روبات های پستچی در نروژ است که کالاهای مختلف را تحویل می دهند

این روبات ها با سرعت 6 کیلومتر در ساعت حرکت می نمایند و مرسولات کاربران را به مقصد می رسانند. اما سرویس پستی نروژ اخرا با همکاری یک شرکت مشهور سان فرانسیسکویی به نام Buddy Mobility قرارداد همکاری امضا نموده است تا یک روبات پیشرفته را برای تحویل مرسولات پستی استخدام کند.

بر اساس گزارش های اولیه این روبات می تواند هر روز 100 قطعه را تحویل دهد. هدف از استخدام این روبات ها صرفه جویی در هزینه ها، افزایش درامد پست و کاهش مخاطرات سرقت کالا عنوان شده است.

جالب است بدانید در این سیستم تازه روبات ها الزاما مرسوالات را به خانه شما نمی فرستند و می توانید به یاری ایمیل مسیر و برنامه ریزی تحویل کالا را تغییر دهید.

منبع: انتخاب

به "روبات های پستچی وارد نروژ شدند ، تحویل روزانه 100 بسته پستی ، قابلیت تغییر محل تحویل کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات های پستچی وارد نروژ شدند ، تحویل روزانه 100 بسته پستی ، قابلیت تغییر محل تحویل کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید