علت درج بدهی قبلی در قبوض برق معین شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، طبق قانون بودجه 1401، در نرخ گاز تحویلی به نیروگاه ها تغییر قیمتی اعمال شد به طوری که قیمت هر مترمکعب گاز از 100 ریال به 250 ریال افزایش یافت.

علت درج بدهی قبلی در قبوض برق معین شد

درحالی که مشترکان قبوض قبلی برق خود را کامل پرداخت نموده بودند، در قبوض تازه با درج مبلغی به عنوان بدهی قبلی روبرو شدند که علت آن معین شد.

به گزارش تسنیم؛ بسیاری از مشترکان برق در قبوض اخیر خود با درج مبلغی در قبوض با عنوان بدهی قبلی روبرو شده اند؛ درحالی که قبض برق قبلی خود را به طور کامل پرداخت نموده بودند.

عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر در این خصوص گفت: طبق قانون بودجه 1401، در نرخ گاز تحویلی به نیروگاه ها تغییر قیمتی اعمال شد به طوری که قیمت هر مترمکعب گاز از 100 ریال به 250 ریال افزایش یافت.

وی اضافه کرد: پیرو این تغییر قیمت در گاز نیروگاه ها، مقرر شد در بخش هزینه خدمات، در قبوض برق تغییری اعمال گردد که این تغییر از ابتدای اسفند 1401 در قبوض لحاظ شد و مابه التفاوتی در قبوض از ابتدای سال 1401 تا خاتمه بهمن ماه، به ازای مصرف هرکیلووات ساعت 46 ریال، محاسبه شده و در قبوض تازه به عنوان بدهی قبلی درج شده است.

منبع: عصر ایران

به "علت درج بدهی قبلی در قبوض برق معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت درج بدهی قبلی در قبوض برق معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید