خبرنگاران سفرهای مترو تهران با اجرای طرح ترافیک به 2 میلیون می رسد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهران- خبرنگاران- رئیس شورای اسلامی شهر تهران با نگرانی عدم امکان فاصله گذاری در حمل و نقل عمومی گفت: با اجرای طرح ترافیک و شروع فعالیت های صنوف، تعداد سفرهای مترو به 2 میلیون سفر در روز می رسد.

خبرنگاران سفرهای مترو تهران با اجرای طرح ترافیک به 2 میلیون می رسد

به گزارش وبلاگ اسبیکو محسن هاشمی روز یکشنبه در جمع وبلاگ اسبیکو گفت: آمار مسافران روز به روز در حال افزایش است و به تدریج که اصناف کم خطر و متوسط وارد فعالیت شده میزان مسافران مترو نیز از 100 هزار مورد به 400 هزار نفر (روز گذشته) رسیده است.

وی گفت: در صورتی که فعالیت های بیشتری انجام گیرد میزان ترددها به 600 هزار سفر نیز خواهد رسید.

هاشمی تاکید نمود که با اجرای طرح ترافیک و شروع همه فعالیت ها، به روزانه 2 میلیون سفر می رسد.

رییس شورای شهر تهران تاکید نمود که حتی در شرایط جاری امکان فاصله گذاری اجتماعی وجود ندارد.

بیان مسائل شهرداری در هیات دولت

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره برگزاری جلسه هم اندیشی صبح امروز شورای شهر و شهردار تهران نیز گفت: در این جلسه در خصوص درآمد فصل بهار و کل سال شهرداری مباحثی مطرح شد و اعضاء و شهردار تهران نگرانی هایی در این زمینه داشتند.

وی گفت: قرار شد مسائل و دغدغه ها در سطح وزارت کشور و هیات دولت مطرح گردد.

هاشمی اضافه کرد: بعضی مسائل به دلیل کاهش صدور پروانه، کاهش فروش خدمات، کاهش مالیات بر ارزش اضافه کرده و اجرای بعضی مصوبات ستاد کرونا و مصوبات دولت در خصوص افزایش حقوق ها ایجاد شده است.

به گفته وی، این موضوع کشوری است و نه تنها شهرداری تهران بلکه سایر کلان شهرها نیز در این زمینه دغدغه دارند.

هاشمی ادامه داد: قرار شد که پیروز حناچی (شهردار تهران) این موضوع را در هیأت دولت بطور موثر مطرح کند تا از تصمیم دیر هنگام پیشگیری گردد.

راهکارهای درون سازمانی افزایش درآمد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در جلسه هم اندیشی امروز اینکه شهرداری چه اقداماتی می تواند برای افزایش درآمد داشته باشد مطرح شد.

وی گفت: شهردار تهران گزارشی را تهیه و اعضای شورا پیشنهادات خود را در این زمینه اضافه کردند و قرار شد اگر به صورت لایحه این مسأله به شورا ارائه شد اقدامات لازم صورت گیرد.

هاشمی اضافه کرد: افزایش اختیارات شهرداران مناطق برای می درآمد، راه اندازی شبکه خدمات اجتماعی در شهرداری و یاری از مردم و سمن ها در این جلسه پیشنهاد شد.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری نیز از آنجایی که اجتماعات برگزار نمی گردد با مسائلی همراه شده که می توان در این راستا نیز از یاری مردم و سمن ها استفاده کند.

وی، موضوع خوش حسابی، تشویق و تثبیت مربوط به شهرسازی را از موضوعات دیگر جلسه هم اندیشی مطرح کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سفرهای مترو تهران با اجرای طرح ترافیک به 2 میلیون می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفرهای مترو تهران با اجرای طرح ترافیک به 2 میلیون می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید