تمدید زمان اجاره و پرداخت یاری ودیعه اجرایی می شوند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه با اشاره به دو برنامه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در بخش اجاره و خرید و ساخت واحد های مسکونی، از تصویب طرح تمدید زمان اجاره در روز های گذشته و پرداخت یاری ودیعه در آینده نزدیک اطلاع داد.

تمدید زمان اجاره و پرداخت یاری ودیعه اجرایی می شوند

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری وبلاگ اسبیکو از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه انتشار خبر تکذیب پرداخت وام ودیعه مسکن از طرف بعضی رسانه ها اشتباه و کج سلیقگی در اطلاع رسانی بوده است؛ از عملیاتی شدن پرداخت تسهیلات یاری ودیعه مسکن در آینده نزدیک اطلاع داد.

وی با تأکید بر همکاری مؤثر و مستمر مجلس برای برطرف نگرانی ها در بخش مسکن، یادآور شد: مجلس یازدهم در حوزه مسکن به طور فعال ورود نموده است که وزارت راه و شهرسازی از این موضوع استقبال می نماید و در همفکری و مشارکت با نمایندگان محترم مجلس طرح های موضوع مسکن امیدواریم مسائل سکونتی مردم سریع تر و راحت تر حل گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش اعلام نمود: در مورد میزان مبلغ ودیعه مسکن و جزئیات دیگر آن، پیشنهاد های مختلفی برای پرداخت تسهیلات مؤثر مطرح شده است؛ اما در این خصوص نهاد های اقتصادی کشور به ویژه بانک مرکزی با توجه به توان تأمین اقتصادی و جامعه هدف جمع بندی لازم را خواهد داشت و جزئیات را اعلام خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: به زودی در آینده نزدیک جزئیات و شرایط پرداخت تسهیلات یاری ودیعه مسکن اعلام خواهد شد و تا اعلام رسمی رسانه ها از حدس و ارائه بعضی پیشنهاد ها به عنوان موارد نهایی پرهیز نمایند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن اهتمام ویژه دارند و در شرایط اقتصادی حاکم احتیاج به انسجام و کوشش همگانی همه دستگاه ها و نهاد ها است و انتشار اخبار مشوش و کذب، مطرود و فاقد هرگونه وجاهت است.

محمودزاده در سرانجام با اشاره به دو برنامه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در بخش اجاره و خرید و ساخت واحد های مسکونی، از تصویب طرح تمدید زمان اجاره در روز های گذشته و پرداخت یاری ودیعه در آینده نزدیک اطلاع داد و تأکید کرد کلیات موضوع پرداخت یاری ودیعه مسکن قبلاً تصویب شده است و دستور برای اختصاص منابع و تعریف مکانیزم های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در سرانجام توضیح داد: بعضی رسانه ها روز گذشته خبری با موضوع تکذیب پرداخت تسهیلات به مستأجران منتشر کردند که این محتوا، صحت ندارد و به زودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شد.

4129/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "تمدید زمان اجاره و پرداخت یاری ودیعه اجرایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید زمان اجاره و پرداخت یاری ودیعه اجرایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید