تشخیص عفونت تنفسی با محصول نو هواوی ، عکس

به گزارش وبلاگ اسبیکو، زومیت نوشت: حق اختراع تازه هواوی به تشخیص عفونت تنفسی ازطریق داده های مربوط به سنجش سطح اکسیژن خون اشاره دارد.

تشخیص عفونت تنفسی با محصول نو هواوی ، عکس

هواوی پتنت تازهی ثبت نموده است که به روشی برای تشخیص عفونت های تنفسی با میزان گیری اکسیژن خون یا SpO2 اشاره دارد. این تکنیک می تواند با شناسایی سطح اکسیژن خون، وجود عفونت در دستگاه تنفسی را تشخیص دهد. خلاصه توضیحات این پتنت، پیاده سازی آن را با روش تشخیص و تجهیزات مربوطه ارائه می دهد.

در روش آزمون هواوی، عملیات های مختلفی گنجانده شده است. این رویکرد شامل مراحل مختلفی است: آزمایش عملیات اول، پاسخ به عملیات اول و ارسال به تجهیزات الکترونیکی. داده های پارامترهای فیزیولوژیکی دستگاه الکترونیکی، براساس اطلاعات اولیه دریافت می گردد. هنگامی که اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی برای برآورده کردن شرایط ازپیش معین شده معین شد، اطلاعات صوتی را دریافت خواهید کرد. معین اولین اطلاعات فیزیولوژیکی براساس اطلاعات پارامترهای فیزیولوژیکی و اطلاعات صوتی، اولین اطلاعات فیزیولوژیکی را نشان می دهد.

اشباع اکسیژن خون، فرکانس تنفس، دمای بدن، ضربان قلب و سایر پارامترهای فیزیولوژیکی، ازجمله نمونه داده هایی هستند که در تکنیک هواوی مورد استفاده قرار می گیرند. به نوشته Gizmochina، این روش به کاربران اجازه می دهد خطر عفونت در سیستم تنفسی خود را به سرعت تشخیص داده و از صحت یافته های آزمایش اطمینان حاصل نمایند. درحال حاضر ساعت های هوشمند مختلفی در بازار وجود دارند که از حسگرهای تشخیص سطح اکسیژن خون بهره می برند، اما نمی توان به داده های آن ها اتکا کرد. به هرحال تجهیزات پزشکی کنونی برای تشخیص دقیق این مورد دردسترس هستند.

باید دید محصول نهایی هواوی با تکنیک تازه این شرکت چه عملکردی خواهد داشت. آیا این دستگاه می تواند اطلاعات قابل اطمینانی را ارائه دهد یا با برچسب از اطلاعات برای اهداف پزشکی استفاده نکنید به فروش خواهد رسید. البته مثل همواره این احتمال هم وجود دارد که پتنت تازه هواوی مثل بسیاری از گواهی های حق اختراع، هرگز به فراوری محصول نهایی ختم نگردد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تشخیص عفونت تنفسی با محصول نو هواوی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشخیص عفونت تنفسی با محصول نو هواوی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید