تخصیص 16 میلیارد تومان جهت احداث زمین چمن مصنوعی و زمین فوتبال ساحلی در منطقه ها استان گیلان

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان از تخصیص 16 میلیارد تومان جهت احداث یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین فوتبال ساحلی در آموزش و پرورش شهرستان ها و منطقه ها خبر داد.

تخصیص 16 میلیارد تومان جهت احداث زمین چمن مصنوعی و زمین فوتبال ساحلی در منطقه ها استان گیلان

به گزارش سرویس فرهنگی وبلاگ اسبیکو به نقل از وزارت آموزش و پرورش، محمد فائزی با اشاره به تأثیرگذاری ورزش در سلامت دانش آموزان و افزایش فضاهای آموزشی با توجه به محدود بودن این فضا در ناحیه یک و دو رشت خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یک سوم دانش آموزان استان گیلان در رشت هستند و تراکم قابل توجهی از دانش آموزان را در این استان داریم، حتما با هماهنگی نوسازی مدارس برنامه های آینده را به نحوی تدارک خواهیم کرد که ان شاءالله دانش آموزان در نواحی یک و دو رشت در آینده موقعیت بهتری را از نظر فضای آموزشی تجربه کنند.

وی با تاکید بر این که تفاهم نامه ای با معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارتخانه داشتیم، اضافه نمود: اعتباری بالغ بر حدود 15 میلیارد تومان را دریافت کردیم. این 15 میلیارد تومان را به مدارس هدف ارسال کردیم تا در هر شهرستان و منطقه حوزه آموزش و پرورش یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین فوتبال ساحلی داشته باشیم.

در حال حاضر یک میلیارد تومان اعتبار این پروژه را دریافت کردیم و با اهتمامی که استاندار گیلان داشتند، امیدواریم که بتوانیم این پروژه ها را در شهریور ماه افتتاح کنیم و در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

فائزی در پایان به اهمیت درس تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: ما درس تربیت بدنی را درس مهمی می دانیم، کلاس تربیت بدنی، کلاس با اهمیت برای دانش آموزان است و با نگاه به سلامت دانش آموزان، فکر سالم در جسم سالم را به عنوان یک اصل مهم تلقی می کنیم و در جهت فراهم کردن شرایط مطلوب، تلاش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تخصیص 16 میلیارد تومان جهت احداث زمین چمن مصنوعی و زمین فوتبال ساحلی در منطقه ها استان گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 16 میلیارد تومان جهت احداث زمین چمن مصنوعی و زمین فوتبال ساحلی در منطقه ها استان گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید