مطهری از نساجی جدا شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، نساجی مازندران در 25 هفته ای که با راهنمایی حمیدمطهری در پنجمین سال حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور حضور داشت با 24 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی این مسابقات نهاده شد.

مطهری از نساجی جدا شد

حمید مطهری سرمربی تیم نساجی مازندران پس از کسب نتایج ضعیف با این تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ادامه فعالیت در این تیم استعفا داد.

مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران با تایید جدایی مطهری از این تیم به خبرنگار ایسنا گفت؛ پس از بیست وپنج هفته همکاری با حمید مطهری، این مربی روز شنبه به طور توافقی از نساجی جدا شد.

سجاد پیروز پیمان، اضافه کرد: سرمربی تازه تیم نساجی تا انتها وقت شنبه شب از سوی هیات مدیره باشگاه اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: باشگاه نساجی مازندران در پیامی به حمید مطهری نوشت، اینجا خانه توست؛ این جمله را به حمید مطهری عزیز می گوییم که دانش و منش و اخلاقش در فوتبال ایران زبانزد است.

وی ادامه داد: باید برای تمام آنچه نثار نساجی بزرگ کردی، از تو تشکر کنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه همه ما در این فوتبال آموخته ایم که هر آمدنی را رفتنی است و برد و باخت، همیشگی نیست، توضیح داد: امیدواریم در ادامه زندگی شخصی و حرفه ای پیروز باشی و خاطرات خوش، میان ما حکم کند.

نساجی مازندران در 25 هفته ای که با راهنمایی حمیدمطهری در پنجمین سال حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور حضور داشت با 24 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی این مسابقات نهاده شد.

نساجی در فصل گذشته مسابقات جام حذفی فوتبال کشور با راهنمایی ساکت الهامی قهرمانی را کسب و یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است.

منبع: عصر ایران

به "مطهری از نساجی جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری از نساجی جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید