تحویل فوری سوخو34 روسی!، عکس

به گزارش وبلاگ اسبیکو، بر اساس بیانیه مطبوعاتی یونایتد ایرکرفت کورپوریشن، دومین دسته از Su-34های نو فراوری و به وزارت دفاع روسیه تحویل داده شد.

تحویل فوری سوخو34 روسی!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ اسبیکو ، سوخو34، هواپیمای تهاجمی جنگنده-بمب افکن دو سرنشینه و دوموتوره جت توربوفن ساخت شرکت هوانوردی سوخو در روسیه است که براساس طرح بدنه پروازی جنگنده سوخو-27 طراحی شده است.

سوخو-34 برای جایگزینی جنگنده-بمب افکن تاکتیکی سوخو-24 و بمب افکن دوربرد توپولف تو-22ام در نیروی هوایی روسیه ساخته شده است. نخستین نمونه سوخو-34 در سال 1990 پرواز کرد و در ابتدا برای نیروی هوایی شوروی در نظر گرفته شده بود.

فراوری این هواپیمای تهاجمی از سال 2006 شروع شده و در سال 2014 به طور رسمی وارد نیروی هوایی روسیه شد. قیمت هر فروند از این جنگنده-بمب افکن حدود 36 میلیون دلار اعلام شده است.

سوخو-34 دارای یک کابین زرهی برای نشستن دو خدمه در کنار یکدیگر است.

این جنگنده عمدتاً برای استقرار تاکتیکی علیه اهداف زمینی و دریایی در ماموریت های انفرادی و گروهی در روز و شب، در شرایط آب و هوایی مساعد و نامساعد طراحی شده و دارای سامانه های جنگ الکترونیک و قابلیت انجام عملیات شناسایی هوایی است.

جنگنده های سوخو34 بخش مهمی از خط مقدم روسیه را تشکیل می دهند. سوخو34 دارای طیف گسترده ای از قابلیت های رزمی است که استفاده از سلاح های پیشرفته هوا به هوا، افزایش برد اصابت به اهداف زمینی و سطحی و بهبود دقت بمباران را ممکن می سازد.

منبع: defence-blog.com

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تحویل فوری سوخو34 روسی!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل فوری سوخو34 روسی!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید