بهره مندی 41 هزار نفر از خدمات پست های ایمنی و سلامت هلال احمر قزوین

به گزارش وبلاگ اسبیکو، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از پایان طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان هلال احمر و بهره مندی بیش از 41 هزار نفر از مسافران نوروزی از خدمات این طرح، اطلاع داد.

بهره مندی 41 هزار نفر از خدمات پست های ایمنی و سلامت هلال احمر قزوین

نادر میرزایی گفت: چهل و یک هزار و 111 مسافر از خدمات جوانان هلال احمر در طرح ملی خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان بهره مند شده اند که شاهد استقبال کم نظیر مسافرین نوروزی از این طرح در پست های نوروزی هلال احمر استان بودیم.

در پست های نوروزی از مسافرین و مخاطبان دعوت شد تا در پویش بهرفت (بهبود رفتار های ترافیکی) شرکت و میثاق نامه آن را امضا نمایند.

آموزش ابتدایی یاری های اولیه، فضای دوستدار کودک، اطلاع رسانی جشنواره ملی و بین المللی رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ از دیگر خدماتی بود که جوانان بشردوست هلال احمر قزوین به مسافرین و مراجعه نمایندگان در این پست ها ارائه دادند.

میرزایی با اشاره به اینکه طرح ملی خدمات بشردوستانه از 25 اسفند 1400 شروع و تا 13 فروردین سالجاری ادامه داشت، گفت: جوانان اهل هلال این استان در 13 فروردین نیز به مناسبت روز طبیعت با حضور خود در میان مردم هزار و 500 کیسه زباله جهت حفظ منابع زیست محیطی بین هموطنان عزیز توزیع کردند.

وبلاگ اسبیکو قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره مندی 41 هزار نفر از خدمات پست های ایمنی و سلامت هلال احمر قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 41 هزار نفر از خدمات پست های ایمنی و سلامت هلال احمر قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید