برنامه ریزی و حمایت جدی برای توسعه واحد های تولیدی فعال در اردبیل

به گزارش وبلاگ اسبیکو، استاندار اردبیل با اشاره به طرح های توسعه ای در بعضی از واحد های تولیدی استان، از حمایت جدی و برنامه ریزی دولت برای اجرای این طرح ها و برطرف موانع پیش رو اطلاع داد.

برنامه ریزی و حمایت جدی برای توسعه واحد های تولیدی فعال در اردبیل

سید حامد عاملی در راستای رسیدگی به مسائل و مسائل واحد های فراوریی، با همراهی اعضای ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان و فرمانداران اردبیل و نمین، از 4 واحد فراوریی و صنعتی شامل کارخانه اشجع باتری، کارخانه آرتاپروفیل پیشرو صنعت، کارخانه سوپرسنگ اردبیل و مجموعه سبلان پارچه بازدید کرد.

در این بازدیدها، ضمن مصاحبه با سرمایه گذاران و فراوریکنندگان، مسائل و موانع واحد های فراوریی مذکور و واحد های آرتاویل تایر و خیریه سخای کوثر مورد آنالیز قرار گرفته و تصمیماتی برای برطرف این موانع اتخاذ شد.

استاندار اردبیل گفت: با برطرف مسائل چند ماهه مجموعه سبلان پارچه، هم اکنون حدود 900 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند و مقرر شد 200 نفر دیگر نیز در یک ماه آینده دعوت به کار شوند و بعلاوه تصمیماتی در مورد افزایش تعداد شاغلان مجموعه سبلان پارچه تا خاتمه سال اتخاذ شد.

عاملی با اشاره به بازدید از کارخانه اشجع باتری اردبیل اضافه نمود: واحد باتری سازی اردبیل از واحد های فراوریی مهم در سطح کشور است که طرح توسعه آن شروع شده و احتیاجمند تأمین برق و گاز است که تصمیماتی در این زمینه گرفته شد و امیدواریم طی ماه های آینده 200 نفر به تعداد شاغلان این واحد اضافه گردد.

او اعلام کرد: حمایت از واحد های فرآوری سنگ دارای اهمیت است چراکه استان اردبیل از نظر معادن سنگ جزو استان های غنی بوده و استفاده از این ظرفیت و عدم خروج سنگ ها از استان به صورت خام، احتیاجمند وجود واحد های فرآوری است.

استاندار اردبیل به بازدید از کارخانه سوپرسنگ اردبیل اشاره نمود و ادامه داد: در این راستا طی بازدید از واحد فرآوری سنگ اردبیل، برای تأمین سرمایه مورد احتیاج جهت توسعه این واحد تصمیماتی گرفته شد.

عاملی با اشاره به بازدید از کارخانه آرتاپروفیل پیشرو صنعت، توضیح داد: یکی از محصولات فراوریی مهم استان اردبیل، پروفیل های یوپی وی سی است که در بازدید از یکی از واحد های فراوریی پروفیل، تصمیماتی برای اجرای طرح توسعه ای این واحد اتخاذ شد.

وبلاگ اسبیکو اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برنامه ریزی و حمایت جدی برای توسعه واحد های تولیدی فعال در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی و حمایت جدی برای توسعه واحد های تولیدی فعال در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید