برخورد شدید یک دستگاه سواری پراید با تیر چراغ برق

به گزارش وبلاگ اسبیکو، رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: برخورد شدید یک دستگاه سواری پراید با تیر چراغ برق و بلوار وسط جاده در این شهرستان یک مصدوم داشت.

برخورد شدید یک دستگاه سواری پراید با تیر چراغ برق

دزفول روح الله بهشتی فرد گفت: در پی تماس شهروندی با سامانه 125 آتش نشانی، گزارش برخورد یک دستگاه سواری پراید با تیر چراغ برق و بلوار وسط جاده اطلاع رسانی شد و بلافاصله نیرو های امداد و نجات و اطفاءحریق سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس آتش نشانی دزفول می گوید: پس از دریافت گزارش بلافاصله دو اکیپ از آتش نشانان بهمراه تجهیزات کامل از ایستگاه های عملیاتی شماره یک و سه دزفول به محل حادثه واقع در جاده ساحلی بعد از پل الغدیر اعزام و اقدام به رهاسازی مصدوم از داخل کابین خودرو و بعلاوه ایمن سازی محل حادثه نمودند.

بهشتی فرد گفت: در این حادثه که دلیل آن به وسیله پلیس راهور در دست آنالیز است یک دستگاه سواری پراید پس از منحرف شدن از جهت خود، با تیر چراغ برق و بلوار وسط جاده برخورد کرد و راننده جوان حدودا 35 ساله که تنها سرنشین سواری پراید بود مصدوم و داخل کابین خودرو محبوس شد که به وسیله آتش نشانان رضا دوایی فر، احسان افریشم، علی مبارک، امین باغبان پور، علی رجایی فر، احسان نداف و عباس تراهی رهاسازی و در حضور عوامل نیروی انتظامی به وسیله نیرو های اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.

به گفته او حال عمومی راننده پراید مساعد، ولی از ناحیه پای راست دچار شکستگی شد که پس از اقدامات اولیه در محل، به بیمارستان انتقال داده شد.

وبلاگ اسبیکو خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برخورد شدید یک دستگاه سواری پراید با تیر چراغ برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد شدید یک دستگاه سواری پراید با تیر چراغ برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید