اجرای بیش از 300 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی در بهار امسال

به گزارش وبلاگ اسبیکو، معاون گردشگری آذربایجان غربی از اجرای 310 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان طی سه ماهه نخست سال 99 خبر داد.

اجرای بیش از 300 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی در بهار امسال

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، ریتا خضرزاده 9 تیر، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: این بازدیدها به صورت تیمی توسط کارشناسان این اداره کل و کارشناسان و بازرسان نهادها و ادارات ذیربط اجرا شده و طی آن همه تاسیسات گردشگری اعم از مراکز اقامتی و دفاتر خدمات رسان گردشگری و غذاخوری های بین راهی حداقل دو بار به صورت محسوس و غیرمحسوس مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته اند.

او ادامه داد: بررسی نحوره رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بررسی نرخ تعرفه های خدماتی و قیمت ها و کیفیت خدمات از اهداف اصلی این بازدیدها بوده و در این راستا برای 32 مرکز اقامتی و پذیرایی که نواقص و ضعف هایی داشته اند، تذکر و اخطار کتبی صادر شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با تاکید بر توجه به حقوق شهروندان در ارتباط با تاسیسات گردشگری گفت: طی این مدت 18 مورد شکایت کتبی از دفاتر خدمات مسافرتی استان به این معاونت واصل شده که در دست اقدام و بررسی است.

منبع: میراث آریا

به "اجرای بیش از 300 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی در بهار امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 300 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی در بهار امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید