آموزش اتوکد به زبان ساده

به گزارش وبلاگ اسبیکو، در پی آموزش اتوکد به زبان ساده هستید؟ ما در ادامه این مقاله، شیوه استفاده از آموزش اتوکد به زبان ساده را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

آموزش اتوکد به زبان ساده

به گزارش وبلاگ اسبیکو بنابر اعلام آریا تهران، اگر می خواهید نرم افزار اتوکد را فوق حرفه ای آموزش ببینید پیشنهاد می کنیم فیلم رایگان آموزش اتوکد آکادمی فنی حرفه ای آیا تهران را از دست ندهید. علاوه بر مشاهده فیلم شما امکان شرکت در دوره های حضوری و آنلاین این مجموعه را نیز خواهید داشت.

با شرکت در این کلاس ها می توانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت جذب بازار کار شده و کسب عایدی بالایی داشته باشید.

نرم افزار اتوکد چیست؟

اگر شما به طراحی های دو بعدی و یا سه بعدی و همینطور مهندسی برق و کار های صنعتی علاقه دارید غیرممکن است که نرم افزار اتوکد را نشناسید.

همانطور که می دانید نرم افزار اتوکد یکی از برترین و مهمترین نرم افزارهای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی و همینطور طرح های دو بعدی و سه بعدی می باشد که معمولاً برای طراحی پلان ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما با استفاده از نرم افزار اتوکد به راحتی می توانید اشیاء دو بعدی و سه بعدی را رسم نموده و از آن ها پرینت بگیرید.

آموزش اتوکد

در آموزش اتوکد به زبان ساده به شما عزیزان به صورت جامع کار با تمامی ابزارهای نرم افزار اتوکد را قرار داده ایم در انتهای این آموزش شما به صورت صفر تا صد و از مبتدی تا حرفه ای اصول و نحوه کار با نرم افزار نقشه کشی مهندسی و صنعتی اتوکد را آموزش خواهید دید.

در آموزش اتوکد به زبان ساده ابتدا به نصب نرم افزار اتوکد می پردازیم برای نصب نرم افزار اتوکد ابتدا باید آن را وب سایت رسمی اتوکد دانلود نموده و برای ادامه انجام مراحل نصب یک اکانت اتودسک بسازید.

سرفصل های آموزش اتوکد به زبان ساده

در این بخش لیست سرفصل ها و مطالبی که در دوره آموزش اتوکد به زبان ساده مطرح شده است را قرار داده ایم:

نصب و راه اندازی نرم افزار اتوکد دو بعدی و سه بعدی

آشنایی با محیط نرم افزار

آشنایی با نحوه اجرا کردن فرمان ها در نرم افزار

نحوه وارد کردن مختصات به اشکال در نرم افزار اتوکد

آموزش تمامی دستورات ترسیمی اشیا از جمله Ld solid و Arc

آموزش حرفه ای تمامی دستورات ویرایش اشیا مانند Scale و Mirror

آموزش صفر تا صد دستورات نمایشی و انتخاب کردن اشیا در نرم افزار اتوکد

ترسیم نقشه و همینطور مفهوم نقشه های ایزومتریک

آموزش جامع محتوای آکارئون و متن نویسی

مدلسازی سه بعدی و میزان گیری اشیا

آشنایی کامل با اصول چیدمان و مدل کار با Layout Wizard و چیدمان اشیای سه بعدی

و. ..

برای اطلاعات بیشتر وارد وب سایت آکادمی آریا تهران شوید:

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس ها: 02166919633 الی 6 و 09020055503

شما با حضور در کلاس های اتوکد به صورت گام به گام و از پایه تا حرفه ای آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی و تمامی ترسیمات این نرم افزار را فرا خواهید گرفت.

آموزش دستورات ترسیمی در اتوکد به زبان ساده

شما در فیلم آموش اتوکد آکادمی آریا تهران با آموزش کام دستورات ترسمی در اتوکد به زبان ساده آشنا خواهید شد.

یکی از ابزارهای پرکاربرد و محبوب در نرم افزار اتوکد نقطه چین می باشد. شما با استفاده از نقطه چین در اتوکد می توانید تمام جایگاه های مورد نظر مانند انتخاب جای مناسب برای ستونهای یک ساختمان را تعیین نموده و اشکال متفاوتی را ترسیم کنید.

برای دانستن نحوه کار با نقطه چین در اتوکد و همینطور کاربرد و ویژگی های این ابزار پیشنهاد می کنیم مقاله خط چین در اتوکد آکادمی فنی حرفه ای تهران را حتما مطالعه کنید.

در دوره آموزش اتوکد به زبان ساده

شما به وسیله یکی از برترین مدرسین اتوکد و نقشه کشی دو بعدی و سه بعدی آموزش داده می شوید، علاوه بر آن نحوه تدریس در آکادمی آریا تهران و به خصوص آموزش اتوکد کاملا پروژه محور بوده و تمرین های واقعی در آن حل می شوند.

امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، در صورتی که شما علاقه مند به یادگیری نرم افزار اتوکد هستید می توانید با مراجعه به وب سایت Aryatehran.com که یکی از آکادمی های معتبر فنی حرفه ای می باشد و دوره های مختلف کامپیوتر و حسابداری و معماری را زیر نظر برترین استادان بگذرانید و مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنید.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس ها: 02166919633 الی 6 و 09020055503

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آموزش اتوکد به زبان ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش اتوکد به زبان ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید