آمادگی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برای همکاری با جهاددانشگاهی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران/فارس رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به ظرفیت پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان گفت: آماده همکاری برای آموزش و ایجاد کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با همکاری این پارک هستیم.

آمادگی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برای همکاری با جهاددانشگاهی

محمد صحت چهارشنبه 26 آبان ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی فارس که به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان برپا شده است، با اشاره به ظرفیت این پارک گفت: آماده همکاری برای آموزش و ایجاد کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با همکاری این پارک هستیم و در این راستا تفاهم نامه همکاری انعقاد خواهیم کرد.

او بیان نمود: موضوعی که در کشورمان بسیار مغفول مانده است و درباره آن سخن زیاد گفته ایم اما هنوز در عمل چیزی مشاهده ننموده ایم، مبحث فرهنگی است. امروز فرهنگ در کل جهان یک موضوع اساسی است و هر کشوری با استفاده از ابزارهای مختلفی که دارد، کوشش می نماید تا فرهنگ خود را به نقاط مختلف جهان صادر کند.

صحت، صنایع دستی را یکی از بارزترین نمادهای فرهنگی هر کشوری دانست و گفت: متأسفانه این ظرفیت در داخل کشورمان مغفول مانده است چه رسد به اینکه بخواهیم آن را به دیگر کشورها صادر کنیم.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به ظرفیت های فرهنگی مجموعه پارک جهاددانشگاهی گفت: یکی از کارهایی که جهاددانشگاهی در پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی باید انجام دهد حمایت از این فعالیت هاست.

او بیان نمود: یکی از نکاتی که در موضوعات فعالیت های فرهنگی به وفور مشاهده می گردد این است که به بحث کسب و کار و عایدیزایی توجه چندانی نمی گردد در صورتی همین صنایع می توانند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و فروش اینترنتی عایدی بسیار خوبی را برای خود فراهم نمایند.

صحت با بیان اینکه پارک علوم و فناوری های نرم جهاددانشگاهی باید این در این زمینه سرمایه گذاری کند، گفت: آینده تجارت در جهان در فضای مجازی است زیرا در فضای مجازی نیازی به پرداخت مالیات، اجاره بهای مکان، پرداخت قبض آب و برق و غیره ندارد و همه این موارد در یک گوشی موبایل جمع شده و فروش چند برابر خواهد شد. وقتی فروش چند برابر شد خود به خود صادرات محصولات شکل گرفته و عایدیزایی بیشتر خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر بیان نمود: در مجموعه سازمان فضای مجازی آماده هستیم تا زیرساخت ها را برای حمایت از حوزه کسب و کارهای اینترنتی فراهم کنیم و حتی در این زمینه آموزش های لازم را ارائه خواهیم داد.

صحت گفت: پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی یک موضوع مغفولی بود که با توجه به مدت زمان کوتاهی که راه افتاده است، پیشرفت خوبی نموده است و به خوبی توانسته است از افرادی که در این حوزه توانسته اند فعالیت نمایند، استفاده کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آمادگی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برای همکاری با جهاددانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برای همکاری با جهاددانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید