آخرین روتر وای فای 6 تی پی لینک دارای یک باند اختصاصی گیمینگ است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، آخرین روتر وای فای 6 که شرکت تی پی لینک معرفی نموده است؛ ویژگی های پیشرفته ای برای گیمینگ دارد. روتر Archer GX90 حرف های زیادی در حوزه بازی دارد و یکی از برترین روترهای گیمینگ سال 2021 خواهد بود.

آخرین روتر وای فای 6 تی پی لینک دارای یک باند اختصاصی گیمینگ است

به عنوان مثال، از یک باند رادیویی اختصاصی Game Band با سرعت 4.8 گیگابیت بر ثانیه سود می برد تا شما بتوانید به طور کامل یک جلسه بازی آنلاین را بدون تداخل یا افت سرعت و سیگنال برگزار کنید.

ویژگی دیگر این روتر، برخورداری از یک شتاب دهنده که می تواند استریم مخصوص بازی هایی مانند سری Call of Duty یا League of Legends را به طور اتوماتیک شناسایی کند و بعد در داشبورد مخصوص بازی ها، به شما گزارش ها و آمارهایی بدهد تا بتوانید مسائل حین بازی را برطرف کنید.

به علاوه، دارای ترفندهای آشنای دیگری است تا بتوانید کارایی روتر را در گیمینگ افزایش دهید. مدولاسیون OFDMA پیشرفته و بهبودیافته باعث کاهش لگ می گردد و پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی به روانی بیشتر ترافیک یاری می نماید (هنوز تی پی لینک نگفته دقیقا کدام پردازنده).

سراغ مزیت بعدی این روتر خفن برای گیمینگ می رویم: درگاه WAN با سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه! البته روتر Archer GX90 تی پی لینک دارای 4 درگاه شبکه LAN یک گیگابیتی هم هست که یکی از آن ها باز هم می تواند WAN گیگابیتی بگردد.

دو درگاه USB 2.0 و USB 3.0 نیز روی این روتر سوار شده است.

این روتر سه بانده در رده AX6600 است و روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز سرعت تئوری 574 مگابیت و روی باند 5 گیگاهرتز معمولی سرعت 1201 مگابیت را می دهد اما در باند 5 گیگاهرتز اختصاصی گیمینگ از سرعت 4804 مگابیت و پهنای باند 160 مگاهرتز برخوردار است.

از فناوری مش وای فای اختصاصی تی پی لینک به نام OneMesh پشتیبانی می نماید تا شما بتوانید این روتر را با دیگر نودها یا مودم روترهای تی پی لینک جفت کنید و شبکه وای فای قوی تری بسازید.

اخیرا، روتر Archer GX90 وارد بازارهای جهانی شده است و روی سایت آمازون با قیمت بسیار خوب 250 دلار به فروش می رسد. قطعا گران تر از روترهای وای فای 6 خانگی است ولی در مقایسه با روترهای گیمینگ سه بانده برندهایی مانند نت گیر و ایسوس که قیمت هایی از 400 تا 600 دلار دارند؛ روتر گیمینگ ارزان ای است.

منبع: شبکه چی

به "آخرین روتر وای فای 6 تی پی لینک دارای یک باند اختصاصی گیمینگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین روتر وای فای 6 تی پی لینک دارای یک باند اختصاصی گیمینگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید