وان پلاس 10 پرو با قیمت 899 دلار راهی بازارهای جهانی شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، شرکت وان پلاس چند ماه قبل از گوشی 10 پرو رونمایی کرد که البته فقط کاربران چینی می توانستند آن را بخرند. برخلاف سال های گذشته که این شرکت دو مدل پرچم دار را معرفی می کرد، سال جاری خبری از مدل استاندارد نیست. شب گذشته این شرکت گفت که وان پلاس 10 پرو با قیمت پایه 899 دلاری راهی بازارهای جهانی می گردد و در ادامه بار دیگر به مشخصات این گوشی می پردازیم.

وان پلاس 10 پرو با قیمت 899 دلار راهی بازارهای جهانی شد

وان پلاس برای تازهترین پرچم دار خود، طراحی ماژول دوربین را به طور گسترده تغییر داده است. با وجود این تغییرات، ماژول دوربین موردنظر تا حدی یادآور سری گلکسی S21 است. مانند این گوشی ها، ماژول دوربین وان پلاس 10 پرو در سمت چپ با لبه بدنه یکپارچه شده و همین موضوع جذابیت آن را افزایش داده است. بعلاوه در این ماژول دوربین، برند هاسلبلاد توجه زیادی را جلب می نماید. برای یادآوری باید بگوییم که وان پلاس و شرکت مشهور هاسلبلاد مشغول همکاری هستند و به نظر می رسد نسل های بعدی پرچم داران وان پلاس هم از این همکاری بهره مند خواهند شد.

در پنل جلویی این گوشی شاهد نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED هستیم که مبتنی بر نسل دوم فناوری LTPO است. این یعنی با وجود اینکه حداکثر رفرش ریت به 120 هرتز می رسد، اما از طرف دیگر نمایشگر می تواند حداقل رفرش ریت را به 1 هرتز برساند تا با این کار انرژی کمتری مصرف گردد و عمر باتری افزایش پیدا کند.

وان پلاس برای این گوشی از اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده نموده که تازهترین چیپست پرچم دار کوالکام به شمار میرود. در کنار این تراشه، کاربران از حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند می شوند. از نظر نرم افزاری هم وان پلاس 10 پرو با OxygenOS 12.1 مبتنی بر اندروید 12 راهی بازارهای جهانی خواهد شد. این شرکت وعده داد که کاربران با خرید این گوشی، 3 آپدیت اندروید را دریافت خواهند کرد و این یعنی تا اندروید 15 برای گوشی موردنظر ارائه می گردد.

اگرچه وان پلاس برای این گوشی از طراحی ماژول دوربین خاصی استفاده نموده، ولی دوربین های استفاده شده در آن تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارند. به طور معین بار دیگر همان سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده شده و در کنار آن دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3.3 برابری و اولترا واید 50 مگاپیکسلی دیده می گردد. این یعنی فقط دوربین اولترا واید از سنسور تازه استفاده می نماید و دو دوربین دیگر از وان پلاس 9 پرو راهی این گوشی شده اند. البته باید خاطرنشان کنیم اگرچه دوربین اولترا واید از سنسور تازه بهره مند شده، ولی باید خاطرنشان کنیم کوچک تر از سنسور استفاده شده در نسل قبلی است و این یعنی عملا کاربران با دوربین اولترا واید ضعیف تری روبرو می شوند.

انرژی این گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ 80 واتی هم پشتیبانی می نماید. ضمناً نباید پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی را از قلم بیندازیم. طبق اعلام وان پلاس، شارژ کامل این گوشی در عرض فقط نیم ساعت انجام می گردد. وان پلاس اعلام نموده که به علت محدودیت های شارژر این گوشی برای شبکه برق آمریکا، در بازار این کشور با شارژر 65 واتی عرضه می گردد.

قیمت پایه این گوشی از 899 دلار شروع می گردد که با پرداخت این مبلغ، از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند خواهید شد. برای خرید مدل 12/256 گیگابایتی هم باید مبلغ 999 دلار را بپردازید.

منبع: xda-developers

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس 10 پرو با قیمت 899 دلار راهی بازارهای جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 10 پرو با قیمت 899 دلار راهی بازارهای جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید