شیائومی از گوشی ردمی 12 با قیمت 153 دلار رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، روز گذشته شیائومی بی سروصدا از گوشی نو ردمی 12 رونمایی کرد که قرار است جای ردمی 11 را پر کند و در حال حاضر در بازار تایلند به فروش می رسد.

شیائومی از گوشی ردمی 12 با قیمت 153 دلار رونمایی کرد

این گوشی مجهز به نمایشگر 6.79 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس است و رفرش ریت آن به 90 هرتز می رسد. در بالای نمایشگر یک حفره دیده می گردد که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است و طبیعتا برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی می توانید از آن بهره ببرید. در پنل پشتی سه دوربین مستقیما روی بدنه تعبیه شده اند و خبری از ماژول دوربین جداگانه نیست. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی دیده می گردد.

شیائومی برای ردمی 12 از چیپست هلیو G88 مدیاتک استفاده نموده که 4 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می نمایند. ضمناً باید به پشتیبانی از کارت حافظه microSD هم اشاره کنیم. این گوشی با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 راهی بازار می گردد و انرژی آن از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و از سرعت شارژ 18 وات پشتیبانی می نماید.

حسگر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده و در بدنه شاهد جک هدفون هم هستیم. بعلاوه به لطف گواهی IP53، در برابر پاشش آب می تواند از خود مقاومت نشان دهد. مدل 8/128 گیگابایتی این گوشی با قیمت 153 دلار راهی بازار تایلند شده و بر اساس شایعات مطرح شده، به نظر می رسد این مدل با قیمت 199 یورو به بازار اروپا راه پیدا می نماید. کاربران برای خرید این گوشی می توانند بین رنگ های مسئله ای، آبی و نقره ای دست به انتخاب بزنند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی از گوشی ردمی 12 با قیمت 153 دلار رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از گوشی ردمی 12 با قیمت 153 دلار رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید