همسر اوباما در ایران هم رکورد زد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، بنا بر اعلام انتشارات مهراندیشکتاب شدن نوشتهٔ میشل اوباما که با ترجمهٔ علی سلامی در 25 دی ماه از سوی این موسسه منتشر شده است هفتهٔ آینده به چاپ هفدهم می رسد.

همسر اوباما در ایران هم رکورد زد

این در خالی است که این ناشر چاپ اول تا شانزدهم این کتاب را با تیراژهای 500 نسخه در هر چاپ نموده و در چاپ 17 به بعد تیراژ کتاب به 1000 نسخه در هر چاپ آن را افزایش داده است.

کتاب شدن که در ماه اول انتشار در آمریکا به رکورد بیش از سه میلیون نسخه در آمریکا رسید، کماکان پرفروش ترین کتاب در سایت آمازون است و در بعضی از کشورهای دنیا همچون آمریکا، کانادا، دانمارک، انگلستان، فنلاند، آلمان، نروژ، پرتغال و سنگاپور رکوردِ پرفروش ترین کتاب را از آن خود نموده است.

شدن روایتی از زندگی شخصی خانم اوباما، همسر اولین رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا، قبل و بعد از ورود به کاخ سفید است. میشل اوباما در این کتاب با استفاده از شیوه ای روایی و صمیمانه خواننده را به دنیای خود دعوت می نماید و تجربیاتی را توضیح می دهد که سازندهٔ شخصیت او بوده است؛ از دوران کودکی، در منطقه ای فقیرنشین در شیکاگو تا زمانی که بانوی اول آمریکا شد. این کتاب سرگذشت زنی است که قدم به قدم با دشواری ها و موانع زندگی روبه رو می شود و با کوشش، صبوری، تدبیر و ایستادگی چشم به آینده ای روشن تر می دوزد و تسلیم بن بست های طبیعی، اجتماعی و نژادی نمی شود.

انتشارات مهراندیش پیش ازاین کتاب های آتش و خشم نوشته مایکل وولف، یک وفاداری بالاتر نوشته جیمز کومی و وحشت، ترامپ در کاخ سفید نوشتهٔ باب وودوارد را از همین مترجم، در فاصله ای بسیار کوتاه از انتشار دنیای، منتشر نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همسر اوباما در ایران هم رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر اوباما در ایران هم رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید