هفته بیست و یکم لیگ برتر با نام لاله های فوتبال برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فصل 99-98 به نام لاله های فوتبال (یادواره شهید رضایی مجد، گرامیداشت شهدای چوار و شهیدان جامعه فوتبال) برگزار می گردد.

هفته بیست و یکم لیگ برتر با نام لاله های فوتبال برگزار می گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اسبیکو، مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر به جهت گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شهدای جامعه فوتبال با نام لاله های فوتبال(یادواره شهید رضایی مجد، گرامیداشت شهدای چوار و شهیدان جامعه فوتبال) برگزار می گردد.

در این هفته قرار است در استادیوم های سراسر کشور ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای فوتبال از خانواده شهدای فوتبالیست هر استان پیش از مسابقات تجلیل به عمل بیاید.

در استادیوم آزادی روز پنجشنبه 88 اسفند پیش از مسابقه پرسپولیس و شهر خودرو مشهد نیز یاد و خاطره شهید رضایی مجد کاپیتان تیم ملی جوانان و شهدای چوار گرامی داشته می گردد.

شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان تیم ملی جوانان در دهم اسفندماه سال 65 در عملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید. همچنین؛ در 23 بهمن ماه سال 1365 هواپیماهای رژیم بعثی، مسابقه فوتبال بین تیم های منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام را در شهر چوار بمباران نمودند که در این فاجعه تاریخی 9 بازیکن فوتبال، یک داور و پنج تماشاگر به شهادت رسیده و ده ها نفر به درجه جانبازی نائل شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هفته بیست و یکم لیگ برتر با نام لاله های فوتبال برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته بیست و یکم لیگ برتر با نام لاله های فوتبال برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید