نیسان هایی که برق می زنند! ، خیز بلند شرکت ژاپنی برای هجوم به بازار

به گزارش وبلاگ اسبیکو، شرکت نیسان برنامه های برقی سازی خود را با 27 خودروی الکتریکی، ارتقاء مناسبی می دهد؛ خودروهایی که قرار است تا سال 2030 به بازارهای دنیا ورود نمایند.

نیسان هایی که برق می زنند! ، خیز بلند شرکت ژاپنی برای هجوم به بازار

به گزارش وبلاگ اسبیکو و به نقل از آرنا ای وی، از این تعداد، 19 خودرو مدل های تمام برقی هستند که 4 مورد بیشتر از برنامه ریزی اولیه این شرکت در سال 2021 یعنی استراتژی نیسان آمبیشن 2030، خواهد بود.

اگرچه این شرکت هنوز هیچ اطلاعات رسمی در خصوص خودروهای الکتریکی تازه به اشتراک نگذاشته، اما از قبل می دانیم که چه چیزی در راه است و به عنوان نمونهدر جریان هستیم که نسل سوم نیسان لیف به بازار خواهد آمد. اگرچه این خودرو، هاچ بک 5 در نخواهد بود و باید گفت که لیف تازه در حال تبدیل شدن به یک کراس اوور است.

یک جانشین معنوی الکتریکی تازه برای نیسان میکرا نیز وجود دارد. این یکی ارتباط نزدیکی با رنو 5 آینده دارد و این دو خودرو در بیشتر قطعات مشترک خواهند بود. نسخه های برقی نیسان جوک و نیسان قشقایی نیز در راه هستند.

پس از موفقیت آشکار ایکس تریل تازه e-power، نیسان میخواهد یک نسخه تمام الکتریکی از آن را بین سال های 2025 تا 2027 عرضه کند. علاوه بر این، یک خودروی برقی شهری برای آفریقای جنوبی هم برنامه ریزی شده است؛ احتمالاً بر اساس رنو 4 برقی تازه و یک خودروی برقی کاملا تازه فقط چینی وجود دارد که در سال 2024 وارد بازار می گردد.

نیسان ادعا می نماید استراتژی تازه و به روز شده اش صرفاً پاسخی به نیازهای متغیر مشتریان خواهد بود. آنچه واقعاً در حال رخ دادن است نتیجه همکاری مجدد نیسان با رنو و درک این موضوع است که انتقال EV بسیار سریع تر از آنچه که این شرکت پیش بینی می کرد، اتفاق می افتد.

این شرکت میخواهد خودروهای قدیمی را نیز کمتر بفروشد. نیسان انتظار دارد تا سال 2026 حداقل 44 درصد از فروش جهانی آن از خودروهای برقی باشد. این رقم برای اروپا به طور قابل توجهی فرق دارد؛ جایی که شرکت انتظار دارد حداقل 98 درصد از فروش آن تا سال 2026 از ترکیبی از EV، PHEV و EREV مانند تازهترین X-Trail باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نیسان هایی که برق می زنند! ، خیز بلند شرکت ژاپنی برای هجوم به بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان هایی که برق می زنند! ، خیز بلند شرکت ژاپنی برای هجوم به بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید