میلان و پورتو توافق کردند اما... ، رومانو: طارمی مسئله ای دارد که نمی توانم بگویم!

به گزارش وبلاگ اسبیکو، میلان امروز یک بار دیگر برای جذب طارمی کوشش می نماید و امیدوار است که این معامله را ببندد.

میلان و پورتو توافق کردند اما... ، رومانو: طارمی مسئله ای دارد که نمی توانم بگویم!

در شرایطی که روز گذشته روند مذاکرات میان میلان و پورتو شتاب مثبتی گرفته بود، اما به یکباره بعضی مسائل سبب شد تا کار پیوستن مهاجم ایرانی به روسونری با موانعی روبرو گردد و یکی از بزرگترین انتقال های فوتبال ایران حداقل تا این لحظه شکل نگیرد.

فابریتزیو رومانو، بزرگترین خبرنگار فعال در بازار جابجایی فوتبال جهان، شب گذشته مهمان یک برنامه اینترنتی در شبکه اجتماعی توییچ بود و در بخشی از صحبت هایش، به تشریح آخرین شرایط انتقال طارمی به میلان پرداخت.

رومانو در این خصوص خاطرنشان کرد که میلان و پورتو مسئله ای با هم ندارند و برای انتقالی به رقم 15 میلیون یورو نیز به توافق رسیده اند ولی اکنون اختلافات به وجود آمده از سمت بازیکن (طارمی) است.

معروف ترین خبرنگار حوزه جابجایی بعلاوه خاطرنشان کرد که نمی خواهد به این معامله بدبین باشد و تنها میخواهد واقعیت ها را بگوید چرا که یک سری مسائل وجود دارد و او قصد ندارد آن را بیان کند اما طرفین باید برای حل آن کوشش نمایند. مسائلی که از سمت طارمی است و روسونری در کوشش برای رفع کردن این مسائل است.

طبق گزارش کالچومرکاتو، آخرین مسائل در خصوص قرارداد طارمی از کمیسیون درخواستی ایجنت های او و ژرژ مندس به میلان ناشی می گردد. به علاوه، روسونری از نحوه درخواست پورتو برای بازنگری شرایط در اواخر گفتگوها خوشش نیامد. این معامله در حال حاضر همچنان ادامه دارد و خوش بینی متوسطی وجود دارد که به هر حال انجام خواهد شد.

این در شرایطی است که دنیله لونگو، خبرنگار کالچو مرکاتو در آخرین توئیت خود خاطرنشان کرد که میلان امروز صبح دوباره برای جذب طارمی کوشش می نماید. شرایط در حال پیشرفت، سخت تر از دیروز اما همچنان شرایط پابرجاست.

منبع: همشهری آنلاین

به "میلان و پورتو توافق کردند اما... ، رومانو: طارمی مسئله ای دارد که نمی توانم بگویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان و پورتو توافق کردند اما... ، رومانو: طارمی مسئله ای دارد که نمی توانم بگویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید