موزه قوم شناسی یکی از موزه های دیدنی ویتنام به شمار می رود

به گزارش وبلاگ اسبیکو، جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، موزه قوم شناسی یکی از موزه های دیدنی ویتنام به شمار می رود.

موزه قوم شناسی یکی از موزه های دیدنی ویتنام به شمار می رود

موزه قوم شناسی ویتنام که در هانوی قرار گرفته است، 54 گروه قومی مختلف را به نمایش میگذارد. کوشش و هدف برپایی این موزه این بوده که میراث فرهنگی این کشور را حفظ کند و تنوع و گستردگی اجتماعی فرهنگی آن را ارتقا دهد. این موزه حاوی اطلاعات و جزئیات دقیقی از سبک زندگی مردمان گذشته ویتنام از رویدادهای مذهبی گرفته تا مراسم نمادین اقوام مختلف این کشور هست. همین جزئیات است که این موزه را تبدیل به پرده نمایشی نموده که دیگ جوشان فرهنگی کشور ویتنام را با همه تنوع و چندگانگی به تصویر میکشد. در سالن نمایش از اجسام متداول برای نمایش هر گروه و قوم استفاده شده و در آن یک مرکز تحقیق، یک کتابخانه و سالن اجتماعات وجود دارد.

در محوطه نمایشی بیرونی موزه، مجموعه ای از خانه های ویتنامی در مقیاس بزرگ به نمایش گذاشته شده اند و در طراحی آنها به سبک های متنوع معماری خانه ها که در دل باغ های سرسبز و آرام قرار دارند، توجه ویژه ای شده است. بجز این ها، این موزه یک بخش تفریحی و تفریح هم دارد که شامل تئاتر آبی عروسکی سنتی و خوشنویسی است. یکی از اصلی ترین ویژگی های این موزه این بوده که دست ساخته ها را به صورتی ساده به نمایش میگذارد تا هم بازدید کنندگان از تماشای آنها لذت ببرند و هم اینکه از جزئیات بسیار زیاد گیج و سردرگم نشوند.

منبع: همگردی

به "موزه قوم شناسی یکی از موزه های دیدنی ویتنام به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه قوم شناسی یکی از موزه های دیدنی ویتنام به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید