معرفی 8883 متقاضی حاشیه نشین برای اخذ پروانه ساخت واحد مسکونی به شهرداری زاهدان

به گزارش وبلاگ اسبیکو، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 8883 متقاضی ساخت و نوسازی مسکن به وسیله ستاد ساماندهی حاشیه شهر زاهدان به شهرداری معرفی شده اند.

معرفی 8883 متقاضی حاشیه نشین برای اخذ پروانه ساخت واحد مسکونی به شهرداری زاهدان

خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، اظهار کرد: تعداد8883 متقاضی ساخت و نوسازی مسکن به به وسیله ستاد ساماندهی حاشیه شهر زاهدان به شهرداری معرفی شده اند و برای 505 پرونده هم اخذ پروانه دائم اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه نمود: در طرح ساماندهی حاشیه شهر زاهدان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سهمیه ساخت 10 هزار واحد مسکونی دارد و قطعا همکاری و افزایش سرعت صدور پروانه در شهرداری زاهدان، امکان استفاده بیشتر حاشیه نشینان را از این فرصت استثنایی فراهم میکند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این زمینه آمادگی فنی لازم را دارد.

وی ادامه داد: در این طرح، تسهیلات ساخت مسکن مبلغ 50 میلیون تومان و بلاعوض 25 میلیون تومان است که با پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیر افزایش این تسهیلات به مبلغ 100 میلیون تومان و بلاعوض به مبلغ 30 میلیون تومان در دستور کار است.

منبتی بعلاوه هماهنگی و همراهی دستگاه های مختلف در این طرح را لازم و ضروری اسم و بر برطرف موانع و مسائل جهت تسریع آن تاکید نمود.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معرفی 8883 متقاضی حاشیه نشین برای اخذ پروانه ساخت واحد مسکونی به شهرداری زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 8883 متقاضی حاشیه نشین برای اخذ پروانه ساخت واحد مسکونی به شهرداری زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید