قدیمی ترین پل تهران بازسازی می گردد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، معاون شهردار منطقه یک گفت: زیباسازی پل پارک وی به علت موقعیت خاص و قرارگرفتن در یکی از تقاطع های حساس و پرتردد منطقه یک شروع شد

قدیمی ترین پل تهران بازسازی می گردد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این مطلب گفت: این پل در یکی از تقاطع های حساس و پرتردد منطقه، خیابان ولی عصر (عج) و بزرگراه های شهید مدرس و شهید چمران و ورودی منطقه سه به یک، نهاده شده است و علاوه بر تاثیر آن روی ترافیک منطقه، به لحاظ قدمت نیز از اولین پل های احداثی از نوع کابلی (معلق) و مدرن شهر تهران است.

وی اضافه کرد: با توجه به گذشت زمان و تاثیرات جوی و محیطی موثر بر نمای ظاهری آن به منظور حفظ فضاهای شهری و برطرف آلودگی های بصری، رنگ آمیزی و حذف زواید پل سواره رو پارک وی در دستور کار نهاده شد و انجام شد.

صفایی گفت: سازه و کالبد این پل به خصوص قسمت های دکل، کابل ها و عرشه برای اجرای طرح های زیباسازی از پتانسیل مناسبی برای نورپردازی برخوردار است به همین دلیل زیباسازی منطقه یک در چند روز گذشته نسبت به رنگ آمیزی سازه پل با پوسته تراشی و... به صورت ویژه اقدام کرد و عملیات نور پردازی آن نیز به زودی شروع می گردد.

بعلاوه دیوار نگاره های پایه های پل نیز پیش از این بازسازی و بازپیرایی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "قدیمی ترین پل تهران بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدیمی ترین پل تهران بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید