معرفی فیلم Crater محصول تازه سرویس آنلاین دیزنی پلاس

به گزارش وبلاگ اسبیکو، جان گریفین برای اولین بار توسعه فیلم نامه فیلم دهانه (Crater) را در سال 2015 میلادی شروع کرد و این اثر سفری طولانی را پشت سر گذاشته تا اینکه در نهایت در سال 2017 میلادی به وسیله کمپانی فاکس قرن بیستم خریداری شد. در پی خریداری کمپانی فاکس به وسیله دیزنی، حالا این دیزنی است که وظیفه ساخت این فیلم سینمایی را در دست دارد، فیلمی که قرار است به صورت انحصاری روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه گردد.

معرفی فیلم Crater محصول تازه سرویس آنلاین دیزنی پلاس

با توجه به حضور بعضی از تهیه نماینده های فوق العاده و با نفوذ در فیلم دهانه و بعلاوه نقش آفرینی بعضی از بازیگران جوان و بااستعداد، مطمئنا این اثر می تواند بسیار جالب توجه باشد و به اثر بسیار بزرگی در سرویس آنلاین دیزنی پلاس تبدیل گردد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر سینمایی بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Crater

به هنگامی که حق ساخت این فیلم به وسیله کمپانی فاکس قرن بیستم خریداری شد، شاون لوی برای کارگردانی این اثر به خدمت گرفته شد. با این حال، ادغام فاکس قرن بیستم با دیزنی سبب شده تا این پروژه توسعه چندانی پیدا نکند و سرنوشتش نامشخص باشد. در اوایل سال 2021 میلادی اعلام شد که کایل پاتریک آلوارز سکان کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت و شان لوی نیز تهیه نماینده اجرایی آن خواهد بود.

بازیگران فیلم Crater

فیلم دهانه تأکید بسیار زیادی روی گروهی از دوستان دارد که سفری را به همراه یکدیگر آغاز می نمایند و از همین رو، باید انتخاب بازیگر به خوبی صورت بگیرد تا آن ها جذبه بسیار خوبی در کنار یکدیگر داشته باشند. از سوی دیگر، از آنجا که در مرکز داستان کاراکترهای جوان حضور دارند، پس انتظار می رود که بازیگران آن نیز استعدادهای جوان باشند.

از جمله این استعدادهای جوان که در فیلم دهانه نقش آفرینی می نمایند نیز می توان به آیزایا راسل بیلی در نقش کیلب، مک کنا گریس در نقش آدیسون، بیلی بارت در نقش دیلن، اورسون هونگ در نقش بورنی، توماس بویس در نقش مارکوس و کارسون مینیار در نقش چارلی اشاره نمود. در کنار این بازیگران جوان نیز اسکات مسکودی حضور دارد که بیشتر به عنوان رپر و تهیه نماینده کید کودی معروفیت دارد و نقش پدر کیلب را ایفا می نماید. مطمئنا با حضور این بازیگران برجسته در کنار فیلم نامه ای قوی و عوامل سازنده عالی، بیننده ها می توانند انتظار اثری مجذوب کننده و تماشایی را داشته باشند.

داستان فیلم Crater

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم دهانه از سوی سرویس آنلاین دیزنی پلاس به توضیح زیر است:

فیلم دهانه داستان کیلب چنینگ را روایت می نماید که در یک کلونی معدن کاری در روی ماه بزرگ شده و در پی مرگ پدرش قرار است به صورت دائم به یک سیاره دوردست برود. اما قبل از اینکه از اینجا برود تا بتواند آخرین آرزوی پدرش را برآورده سازد، او و سه دوستش به نام دیلن، بورنی و مارکوس به همراه آدیسون که تازه از زمین به اینجا آمده، یک ماه نورد را سرقت می نمایند تا یک ماجراجویی مجذوب کننده و نهایی را به همراه یکدیگر داشته باشند و به آنالیز یک دهانه مرموز بپردازد.

فیلم دهانه ترکیبی از عناصر ژانر علمی تخیلی و به بلوغ رسیدن است و همین نیز به هواداران هر کدام از این ژانرها اجازه می دهد تا جذب این اثر شوند. حضور فردی تازه وارد از زمین نیز نشان دهنده آن است که در این اثر به موضوعاتی همچون هویت و پذیرفته شدن نیز خواهد پرداخت.

تاریخ پخش فیلم Crater

همچون پروژه های اخیر کمپانی دیزنی، فیلم دهانه نیز قرار است به صورت انحصاری روی این سرویس آنلاین پخش گردد و خبری از اکران آن روی پرده سینماها نیست. این اثر قرار است در تاریخ 12 ماه مه سال 2023 میلادی (آدینه 22 اردیبهشت 1402) روی دیزنی پلاس عرضه گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فیلم Crater محصول تازه سرویس آنلاین دیزنی پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم Crater محصول تازه سرویس آنلاین دیزنی پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید