معجزه آناناس در درمان التهاب

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ممکن است بعد از عمل های جراحی نام آناناس را در فهرست توصیه های غذایی بعد از عمل دیده باشید. خواص ضد التهابی آناناس چه دلیلی دارد؟

معجزه آناناس در درمان التهاب

خواص ضد التهابی آناناس از این میوه یک معجزه گر می سازد. گاهی وقت ها برای درمان بیماری ها و عوارض ناشی از آن ها، احتیاج به اقدامات پیچیده ای نیست. کافی است مواد غذایی مناسبی مصرف کنید تا در کوتاه ترین زمان برترین نتیجه را بگیرید. میوه ها و سبزیجات مناسب می توانند تاثیری شگرف بر سلامتی انسان داشته باشند. با ما در مجله اینترنتی وبلاگ اسبیکو همراه باشید.

عناوین مطلب

  • خواص آناناس
    • 1. خاصیت ضد پیری
    • 2. خواص ضد التهابی آناناس
    • بعلاوه بخوانید:

خواص آناناس

یکی از این میوه ها آناناس است که کاربردهای سلامتی بسیاری دارد. آنتی اکسیدان موجود در این میوه، آن را تبدیل به میوه ای خارق العاده می نماید.

آناناس در نواحی مرطوب استوایی رشد وپرورش پیدا می نماید. این میوه در کنار انبه و پاپایا از محبوب ترین میوه های استوایی به شمار می آید.

مصرف آناناس به صورت خام و پخته در غذا و میان وعده ها رایج است. آب آناناس نیز از دلچسب ترین آبمیوه هایی است که خواصی بی شمار دارد.

1. خاصیت ضد پیری

این خاصیت که ناش یاز وجود آنتی اکسیدان های بسیار است، آناناس را به میوه ای محبوب برای صنعت پوست و مو نموده است.

2. خواص ضد التهابی آناناس

خواص ضد التهابی آناناس تنها به خاطر ویتامین سی و اکسیدان موجود در آن نیست. این ویژگی برآیندی از کارکرد ویتامین های مفید برای بدن است که آناناس را در صدر لیست مواد غذایی توصیه شده بعد از عمل های جراحی می نشاند.

آناناس یک میوه سرشار از ویتامین C، بتا کاروتن، فیبر و آنزیم بروملین است. طبق مطالعات اانجام شده، دلیل اصلی خاصیت ترمیم کنندگی آناناس آنزیمی به نام بروملین است.

بروملین موجود در آناناس باعث از بین رفتن بافت های مرده می گردد. این فرآیند به کاهش التهاب و تسهیل رشد بافت نو یاری می نماید. ویتامین C به عنوان یک ماده مهم در ترمیم بافت های زخمی شناخته می گردد و با تقویت سیستم ایمنی بدن، به کاهش التهاب یاری می نماید.

به علاوه، آناناس حاوی فیبر است که به عنوان یک ماده غذایی مفید برای حفظ سلامت دستگاه گوارش شناخته می گردد. فیبر به عنوان یک ماده ضد التهابی طبیعی عمل می نماید و به کاهش التهاب در دستگاه گوارش یاری می نماید. این خواص آناناس به عنوان یک غذای سالم و مفید برای ترمیم زخم ها، بسیار مفید است.

پیشنهاد مطالعه: 3 شربت چربی سوز تابستانی را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "معجزه آناناس در درمان التهاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه آناناس در درمان التهاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید