قشقایی سکوی پرتاب بازیکنان جوان است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران/فارس بازیکن با تجربه و خوزستانی تیم قشقایی شیراز اعتقاد دارد که این تیم سکوی پرتاب خوبی برای جوان هاست.

قشقایی سکوی پرتاب بازیکنان جوان است

مهدی داغر مدافع سوسنگردی قشقایی که دومین سال حضور در این تیم را تجربه می کند، به وبلاگ اسبیکو گفت: در تیم ما نگاه ویژه ای به بازیکنان جوان وجود دارد و در این دو سال، عملکرد کادر فنی و مدیریت نشان می دهد که برای رشد جوان ها فکرهای خوبی شده است. امسال هم جوان های خوبی داریم که امیدوارم قدر این شرایط را بدانند. خیلی جاهای دیگر چنین نگاهی وجود ندارد.

وی درباره شرایط فعلی تیمش، شرایط را خوب توصیف و اضافه کرد: درست است که به ملوان باختیم اما در دو هفته نخست، دو پیروزی با ارزش به دست آورده ایم و امیدواریم که همینطور ادامه بدهیم. به کمک مسئولان و درایت مربیان هم امید بسته ایم. فقط جای طرفداران خالیست. خصوصا طرفداران قشقایی که جوش و خروش خاصی داشتند و در نوع خود منحصر به فرد هستند.

داغر از داریوش هرمزی سرمربی فصل گذشته قشقایی به عنوان نخستین مربی خود یاد و اضافه کرد: آقای هرمزی در تیم جوانان استقلال اهواز هم مربی من بود و نقش پررنگی در حضور و تداوم بنده در فوتبال داشت.

وی در خصوص سایر تیم هایی که در آنها عضویت داشته، گفت: پس از حضور در تیم امید استقلال اهواز، به عنوان سهمیه زیر 23 سال به تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ برتر راه پیدا کردم. سپس راهی تیم اتکا گرگان شدم. سپس در تیم های پتروکیان شوشتر، مجددا استقلال اهواز، نفت امیدیه و شاهین ماهشهر توپ زدم که در هر یک از این تیم ها فقط یک سال حضور داشتم و این نخستین بار است که با پیراهن یک تیم، دومین فصل متوالی را تجربه می کنم.

بازیکن قشقایی درباره تماشای فوتبال های خارجی هم گفت: من فوتبال اروپا را کاملا دنبال می کنم اما طرفدار تیم خاصی نیستم. سعی می کنم از فوتبال لذت ببرم و یاد بگیرم. به خصوص روی بازیکنان هم پست خودم تمرکز می کنم و به طور کلی دید فنی به فوتبال های اروپایی دارم.

داغر در پاسخ به این پرسش که تا چندسالگی فوتبال بازی می کند و آرزوی فوتبالی اش چیست؟ گفت: به نظر من سن یک عدد است و تا جایی که تلاش کنی، می توانی ادامه دهی. آرزوی هر بازیکنی هم قطعا حضور در لیگ برتر و سپس رسیدن به تیم ملی است که فکر می کنم برای من هم دیر نشده و مطمئنم به اهدافی که در فوتبال دارم دست خواهم یافت.

این بازیکن اهل سوسنگرد درباره امیدهایش برای صعود به لیگ برتر نیز گفت: کار سختی داریم اما نا امید نیستیم. اگر قشقایی به لیگ برتر برود، فارس صاحب دو تیم در لیگ برتر خواهد بود. ما فوتبالیست هستیم و ممکن است سال آینده اینجا نباشیم، اما چیزی که ماندگار است نام قشقایی و استان فارس است که بالا خواهد رفت. باید از مدیریت تیم تشکر کنم که با وجود مسائل عدیده ای که وجود داشت و پنجره بسته و بی توجهی مسئولین، اما جنگید و ماند. خواهش من از مسئولان این است که به چنین شخصی کمک کنند چون در نهایت به نفع استان است.

وی درباره جدایی امین هاشمی فرد دوست و همبازی قدیمی اش از قشقایی نیز گفت: برای امین رجحانن آرزوها را دارم و جایش واقعا خالیست. او صحبت هایی با تیم های لیگ رجحان هم کرده بود که متاسفانه نشد به لیگ برتر برود اما امیدوارم در تیم جدیدش شهرداری آستارا پیروز شود.

مهدی داغر درباره طرفداران تیم فوتبال قشقایی هم گفت: باید از آنها تشکر کنم که همه جوره و تحت هر شرایطی پشت ما بوده اند. من عرب هستم اما هیچگاه در شیراز احساس غربت نکردم چون حمایت و توجه و مهر طرفداران قشقایی را همیشه لمس کرده ام.

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تیم فوتبال قشقایی که از سه بازی نخست پیروز به کسب شش امتیاز شده، هفته آینده در ایستگاه چهارم لیگ یک و در ورزشگاه بعثت شیراز، میزبان تیم استقلال ملاثانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قشقایی سکوی پرتاب بازیکنان جوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قشقایی سکوی پرتاب بازیکنان جوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید