خبرنگاران گل محمدی: حضور برخی تیم ها در لیگ قهرمانان به خاطر موفقیت پرسپولیس است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه برخی تیم ها به لیگ قهرمانان رسیدند به خاطر موفقیت پرسپولیس است اما می آیند علیه ما کمپین تشکیل می دهند.

خبرنگاران گل محمدی: حضور برخی تیم ها در لیگ قهرمانان به خاطر موفقیت پرسپولیس است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، یحیی گل محمدی در ابتدای صحبت هایش در مورد شکست سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم و می توانستیم حتی بیشتر گل بزنیم. در ادامه روی صحنه ای که به اعتقاد من خطا نبود و حتی آفساید بود گل خوردیم و دقایقی بعد دوباره گل مشابهی دریافت کردیم. این نتیجه برای ما سنگین بود اما با توجه به شرایطی که وجود داشت سعی کردیم فشار بیشتری بیاوریم. این اتفاقات باعث شد ما شکست بخوریم. آلومینیوم هم خوب دفاع کرد.

وی با اشاره به صحنه گل اول افزود: بازیکن حریف یک بدن از دفاع ما جلوتر بود و تعیین بود که بازیکن آلومینیوم در موقعیت آفساید قرار داشت اما خیلی راحت از کنار این صحنه گذشتند. از طرفی خیلی راحت داور از دادن اخطار به اسماعیل شریفات خودداری کرد و به راحتی از کنار صحنه گذشت و اگر بازیکن حریف اخراج می شد بازی برای ما راحت تر می شد. این داوری ها برای ما نگران کننده است. ما برای همه داوران احترام قائل هستیم اما در چند بازی اخیر قضاوت ها علیه ما جای بحث دارد و باید بررسی شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با ادعای مهدی رحمتی که گفته بود به خاطر انتخابات فدراسیون فوتبال برخی داوران را انتخاب می کنند، افزود: اگر واقعا آن اتفاقات اتفاق افتاده باشد واقعا باید دلواپس بود و باید برای فوتبال تاسف خورد که برای انتخابات فدراسیون داوران را انتخاب کنند. اگر اینگونه باشد جای تاسف دارد. من هیچ وقت به داوران بی اعتماد نبودم و به داوران خوشبین هستم اما اتفاقات داوری زیادی علیه ما زیاد رخ داد. از شهرآورد گرفته که بازیکن استقلال باید اخراج می شد. بازی با فولاد یک پنالتی اشتباه علیه ما گرفتند و بازی امروز هم 2 اشتباه تاثیرگذار علیه ما رخ داد.

وی گفت: ما با مسائلی در دفاع روبرو بودیم و نتوانستیم به ویژه در ضربات ایستگاهی عملکرد خوبی داشته باشیم و باختیم. باید بیشتر تمرین کنیم. این باخت باید تلنگر خوبی برای ما باشد تا نقاط ضعفمان را بپوشانیم. کار سختی پیش رو داریم اما به بازیکنانم اعتماد دارم.

گل محمدی تاکید کرد: به هوادارن این اعتماد را می دهم که تا آخرین لحظه بجنگیم تا به خواسته هواداران که قهرمانی است، برسیم.

وی در مورد کمبود بازیکنش در خط دفاع گفت: ما ابتدا مهدی شیری و احسان حسینی را در دفاع وسط قرار دادیم و در نیمه دوم کمال کامیابی نیا را در دفاع میانی به بازی گرفتیم. بعد از بازی با فولاد تیم ما وارد استرس زیادی شد. آن پنالتی در بازی با فولا ضربه زیادی به تیم ما زد و همان صحنه موجب مصدومیت دو بازیکن ما شد چرا که لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم. ما همینطور در دفاع وسط بازیکن کم داشتیم اما دو دفاع دیگر هم مصدوم شدند. تنها کاری که از دست ما بر می آید این است که با تمرین برای بازی ها بعد اشتباهاتمان را برطرف کنیم.

گل محمدی در مورد اینکه در ابتدای فصل تیمش دفاع جذب نکرد، خاطرنشان کرد: نتوانستیم دفاع وسطی را که در شان پرسپولیس باشد، جذب کنیم. با بازیکنان و باشگاه های زیادی مذاکره کردیم اما این اتفاق رخ نداد که مدافع جذب کنیم.

وی در مورد تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس شرح داد: ترجیح می دهم در مورد این مسائل صحبتی نشود. همه می دانند چه اتفاقی اتفاق افتاده است. ما باید به آینده تیم امیدوار باشیم و با در کنار هم بودن مسائل را یکی پس از دیگری حل کنیم. باید با همه مسائل مبارزه کنیم.

وی در مورد برنامه ریزی مسابقات لیگ افزود: ما از فینال آسیا بازگشتیم اما گفتند پرسپولیس 2 بازی عقب افتاده انجام دهد بعد شهرآورد را انجام دهد و ما هم پذیرفتیم. سپس دیدند از شرایط بازی دور می مانند و خواستند بازی کنند باز هم قبول کردیم. برای ما یک روز درمیان هم بازی بگذارند انجام میدهیم و مسئله ای نداریم اما از سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر می خواهیم عدالت را برقرار کنند و اقتدار داشته باشند. آنها باید هر برنامه ریزی می کنند، مسوولیت آن را بپذیرند.

گل محمدی گفت: ما از اوایل خردادماه کارمان را آغاز کردیم. در لیگ قهرمان شدیم. بعد در جام حذفی حاضر شدیم. سپس به لیگ قهرمانان رسیدیم. هفت ماه متوالی تمرین کردیم و چهار روز نشد که حتی بتوانیم استراحت کنیم. در این چند سال اخیر پرسپولیس برای آبرو و اعتبار ایران تلاش کند و اگر یک باشگاه توانسته به لیگ قهرمانان برسد به خاطر پرسپولیس بوده است. اینقدر برای پرسپولیس دردسر نسازید.

وی گفت: برخی علیه ما کمپین تشکیل دادند به ما بگویند تیم خاص تا داوریها علیه ما باشد. الان این باب شده است که نیمکت تیم ها اعتراض میکنند. هر نیمکتی اعتراض بیشتری می کند قضاوت داوران به سود آن تیم می شود. اگر من اعتراض میکنم اخراجم کنید.

وی ادامه داد: همکارانم روی بحث فنی تمرکز کنند. برخی تیم ها چون از اعتراضات سود می برند، از این کار لذت می برند. در چنین شرایطی تمرکز فنی را از دست می دهیم. تمام فوتبال ما در داد و بیداد خلاصه شده است. نمی دانم چه اتفاقی در لیگ امسال رخ می دهد. فوتبال ما یکی از لیگ های قوی آسیا است.

سرمربی پرسپولیس شرح داد: کیفیت بازی ها به خاطر نداشتن تمرکز کاهش پیدا کرده است. تا بخواهید در فوتبال حاشیه ایجاد شده است و اتفاقاتی رخ می دهد که در شان فوتبال ما نیست.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گل محمدی: حضور برخی تیم ها در لیگ قهرمانان به خاطر موفقیت پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: حضور برخی تیم ها در لیگ قهرمانان به خاطر موفقیت پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید