فضای درسی برای تمامی دروس نظری در سامانه LMS ایجاد شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، دفتر آموزش های آزاد دانشگاه تربیت مدرس اعلام نمود: تا انتها فروردین فضای درسی برای کلیه دروس نظری اعضای هیات علمی در سامانه یادگیری الکترونیکی (LMS) تعریف و نحوه دسترسی به آن اطلاع رسانی می گردد.

فضای درسی برای تمامی دروس نظری در سامانه LMS ایجاد شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ اسبیکو به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، برگزاری کلاسهای نظری نیمسال جاری این دانشگاه حداکثر تا انتها هفته جاری 29 فروردین فضای درسی برای تمامی دروس اعضای هیات علمی در سامانه یادگیری الکترونیکی (LMS) تعریف گردد. همچنین از این به بعد احتیاجی به ارسال فرم درخواست ایجاد فضای درسی کلاس آنلاین از طرف اعضای هیأت علمی که تا کنون پیروز به ثبت درخواست نشده اند،نیست.

براساس این گزارش ، بنا بر اعلام دفتر آموزش های آزاد اعضای هیات علمی قادر خواهند بود تمامی کلاسهای نظری خود را به صورت آفلاین و در صورت احتیاج به صورت آنلاین (در نرم افزار Adobeconnect و ساعت برنامه هفتگی مربوط) به وسیله سامانه LMS ارائه نمایند.

گفتنی است ، اعضای هیات علمی که پیش از این فضای درسی در سامانه های LMS و EL برای آنها تعریف شده است می توانند به فعالیتهای آموزشی خود در آن سامانه ها ادامه دهند.

گفتنی است ، با ایجاد هر فضای درسی در سامانه، پیامکی حاوی نحوه دسترسی به آن توسط هیات علمی و دانشجویان برای عضو هیات علمی مسئول آن درس ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فضای درسی برای تمامی دروس نظری در سامانه LMS ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای درسی برای تمامی دروس نظری در سامانه LMS ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید