عبداللهی: باید با اختلاف گل گهر را شکست می دادیم ولی باختیم

به گزارش وبلاگ اسبیکو، مربی تیم فوتبال ماشین سازی مدعی شد تیمش در مصاف با گل گهر سیرجان شایسته پیروزی با اختلاف گل بوده است.

عبداللهی: باید با اختلاف گل گهر را شکست می دادیم ولی باختیم

به گزارش وبلاگ اسبیکو از تبریز، حمیدرضا عبداللهی در نشست خبری پس از شکست 2 بر یک تیم ماشین سازی مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی همان طور که پیش بینی می کردیم برای ما پیش رفت. یک بازی سخت داشتیم و می دانستیم گل گهر بازی مستقیم انجام می دهد و به دنبال استفاده از فضای پشت دفاع و ضربات ایستگاهی است. کل برنامه تیم گل گهر همین بود و ما همه نکات را گو شزد کردیم، ولی از نتیجه راضی نیستم. از موقعیت هایی که ایجاد کردیم، راضی هستیم. ما باید این بازی را با اختلاف می بردیم، ولی متأسفانه شکست خوردیم.

مربی تیم ماشین سازی درباره دلایل عدم نتیجه گیری تیم ماشین سازی در این بازی و اینکه آیا به نظرش بازیکنان این تیم تمرکز لازم را نداشتند، گفت: بچه های ما تمرکز لازم را به جز 10 دقیقه اول داشتند. به نظرم فوتبال ما امروز بی نظیر بود و در نیمه دوم هر کاری لازم بود با گل گهر کردیم و به جز دو ضربه ایستگاهی سایر دقایق توپ دست ما بود.

وی گفت: صفایی یک پنالتی برای ما نگرفت و همان طور که قبل از بازی گفتم، نگران داوری بودم. به نظرم داور یک پنالتی می توانست برای ما بگیرد و یک توپ هم از خط رد شد. بازیکنان ما می دانند کجای کار هستند و از آنها خیلی سپاسگزارم. آنها در حال یاد گیری هستند.

عبداللهی در خاتمه گفت: بابت حمایت ها سپاسگزارم. تیم ما خوب است، جلوی چنین تیمی حاکم بازی بودن، سخت است. من قول می دهم در دیدار بعدی خیلی بهتر از این بازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عبداللهی: باید با اختلاف گل گهر را شکست می دادیم ولی باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبداللهی: باید با اختلاف گل گهر را شکست می دادیم ولی باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید