صائبی: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی انگیزه بالایی داشتند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی می گوید با وجود اینکه کیفیت رقابت های فوتبال دانش آموزی آسیا نسبت به سال گذشته بهتر شده بود اما بازیکنان و کادر فنی با کوشش و انگیزه بالا توانستند به قهرمانی این رقابت ها دست پیدا نمایند.

صائبی: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی انگیزه بالایی داشتند

حمیدرضا صائبی در گفت وگو با وبلاگ اسبیکو درباره رقابت های فوتبال دانش آموزی آسیا و قهرمانی تیم ملی ایران در این رقابت ها اظهار کرد: 3 ماه پیش فراخوانی به استان ها ارسال کردیم و به دنبال آن 120 دانش آموز فوتبالیست به اردوگاه شهید چمران رامسر دعوت شدند. در آن موقع علی دوستی مهر سرمربی تیم بود که ما مسئولیت غربالگری این دانش آموزان را بر عهده او گذاشتیم.

وی اضافه نمود: از بین این 120 نفر، 35 نفر انتخاب شدند که پس از برگزاری 8 اردوی شبانه روزی یکی هفته ای در استان های مختلف، 20 بازیکن نهایی تیم ملی دانش آموزان معین شدند. البته مسئله دیگری که با آن روبه رو بودیم همزمانی این مسابقه های دانش آموزی با رقابت های تیم ملی نوجوانان بود و اگر این همزمانی نبود شاید بازیکنان باکیفیت تری هم می توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند.

صائبی تاکید نمود: البته در تیم فعلی هم استعدادهای بسیار خوبی بودند که از استان ها آمده بودند و علی رغم محدودیت زمان با کوشش کادر فنی این زحمات ثمر داد و توانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم. این رقابت ها به صورت زنده از تلویزیون پخش می شد و همین موضوع به بازیکنان انگیزه داده بود. همچنین چون رقابت های قهرمانی آسیا بود، بازیکنان می خواستند با ارائه عملکرد خوب، بیشتر دیده شوند.

رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی درباره سطح رقابت های فوتبال دانش آموزی آسیا گفت: کیفیت مسابقه ها نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر بود و هیچ کدام از تیم های شرکت کننده زنگ تفریح نبودند. به عنوان مثال تیم هندوستان که در سال های گذشته از همه تیم ها 8 - 9 گل دریافت می کرد اما سال جاری کیفیت خوبی داشت و با نتیجه ای نزدیک بازی را به کره جنوبی واگذار کرد.

او درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی دانش آموزی شرح داد: سرمربی تیم ملی پیش از این علی دوستی مهر بود و حتی مسئولیت غربالگری 120 نفر اولیه بر عهده ا و بود. دوستی مهر در آن موقع سرمربی گری تیم دانش آموزی استان هرمزگان را نیز بر عهده داشت و پس از قهرمانی این تیم در رقابت های کشوری، برای حضور در مسابقه های جهانی با تیم هرمزگان به کشور چک رفت. قرار بود پس از بازگشت، فعالیت خود را به عنوان سرمربی تیم ملی دانش آموزی ادامه دهد که به دلیل مشغله هایی که تیم هرمزگان برای دوستی مهر ایجاد نموده بود، عذرخواهی کرد و از سرمربی گری تیم ملی استعفا داد.

صائبی گفت: پس از این اتفاق عنبرستانی به عنوان سرمربی تیم و بیگی به عنوان دستیار او در تیم آغاز به کار کردند. عنبرستانی و بیگی از مربیان خوب فوتبال کشور هستند که در رقابت های فوتبال دانش آموزی قهرمانی کشور سرمربی گری تیم های رده های دوم و سوم را بر عهده داشتند.

به گزارش وبلاگ اسبیکو، رقابت های فوتبال دانش آموزی آسیا از 17 تا 24 شهریورماه در شیراز برگزار گردید که تیم ملی ایران در فینال این مسابقه ها با نتیجه 3 بر صفر اندونزی را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید. تیم های کره جنوبی و مالزی نیز صندلی سوم و چهارم را از آن خود کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صائبی: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی انگیزه بالایی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صائبی: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی انگیزه بالایی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید