محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 11 در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ اسبیکو، در این مطلب به طور مختصر و مفید به تعدادی از پرفروش ترین و محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 11 که در خبرنگاران به فروش می رسند، می پردازیم.

محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 11 در خبرنگاران

ردمی که یکی از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می گردد، به لطف ارائه گوشی های مقرون به صرفه ولی مجذوب کننده توانسته مورد توجه زیادی قرار بگیرد. به علت همین فروش بالا، خوشبختانه در بازار ایران برای لوازم جانبی گوشی های ردمی تنوع بسیار زیادی دیده می گردد. بنابراین اگر در پی خرید لوازم جانبی برای ردمی نوت 11 هستید، توصیه می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

مشخصات گوشی ردمی نوت 11

شیائومی اوایل 2022 از ردمی نوت 11 رونمایی کرد که از همان ابتدا در بازارهای مختلف مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است. این گوشی از نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 و رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد. اگرچه همراه با اندروید 11 راهی بازار شده، ولی اندروید 12 هم برای آن منتشر شده است. قلب تپنده آن چیپست 6 نانومتری اسنپدراگون 680 است و به همین علت یک گوشی 4G محسوب می گردد. همچنین در کنار این چیپست، 64 تا 128 گیگابایت حافظه و 4 تا 6 گیگابایت رم انجام وظیفه می کنند.

در پنل پشتی شاهد دوربین چهارگانه هستیم که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است. همچنین باید به اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده کنید. سنسور اثر انگشت این گوشی در لبه کناری تعبیه شده و انرژی آن از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. ردمی نوت 11 از شارژ 33 واتی پشتیبانی می کند که این یعنی باتری در عرض 60 دقیقه به طور کامل شارژ می گردد.

قاب های محافظ ردمی نوت 11

کاور مدل سیلیکونی کد PHSORG

قاب های سیلیکونی به علت قیمت مناسب و تنوع رنگ بالا معمولا طرفداران زیادی دارند. برخی از کاربران علاقه ای به استفاده از قاب های سفت و سخت ندارند و ترجیح می دهند از قاب های انعطاف پذیر بهره ببرند. درون این قاب شاهد پوشش مشابه موکت هستیم که در صورت ضربه به گوشی، تا حد زیادی جلوی آسیب به بدنه را می گیرد. این قاب از دکمه ها هم محافظت می کند و اطراف دوربین ها را به خوبی پوشش می دهد. اگر این قاب توجه شما را جلب کرده، باید بگوییم که در 27 رنگ و با پرداخت حدود 40 هزار تومان می توانید آن را از دیجی کالا خریداری کنید.

کاور بادیگارد مدل BatMan

این کاور یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی ردمی نوت 11 محسوب می گردد که این محبوبیت هم به قیمت مناسب، دوام بالا و مجذوب کنندهیت آن برمی گردد. به لطف همین طراحی مجذوب کننده، این کاور در کنار محافظت از گوشی می تواند مجذوب کنندهیت ظاهری گوشی را دوچندان کند. از ویژگی های مهم این قاب باید به قرارگیری حلقه در پنل پشتی اشاره کنیم که می تواند به عنوان استند انجام وظیفه کند. در ضمنً نباید وجود آهنربا در میان این قاب را از قلم بیندازیم که به همین علت قاب می تواند به هولدر ماشین وصل گردد. اگر هم نگران آسیب رسیدن به لنز دوربین ها هستید، به راحتی می توانید بخش کشویی قاب را روی ماژول دوربین قرار دهید. این قاب در 5 رنگ با قیمت حدود 100 هزار تومان به فروش می رسد.

کاور مدل PML

اگر در پی یک قاب مقرون به صرفه قیمت و مناسب برای ردمی نوت 11 خود هستید، این قاب می تواند نیازهای شما را به خوبی برطرف کند. این قاب از دو بخش بامپر سیلیکونی و پنل پشتی مبتنی بر پلاستیک مات تشکیل شده و در کل هنگام در دست گرفتن آن، حس خوبی به کاربران منتقل می گردد. پنل پشتی اثر انگشت را جذب نمی کند و در کل این قاب تا حد خوبی در برابر ضربات از خود مقاومت نشان می دهد. برای خرید این قاب می توانید از بین 7 رنگ دست به انتخاب بزنید و با قیمت حدودا 25 هزار تومانی فروخته می گردد.

کاور لوکسار مدل Silca

یکی از نگرانی های کاربران هنگام خرید قاب های محافظ، تغییر رنگ آن با گذشت زمان است. اما این قاب که از ترکیب سیلیکون و TPU ساخته شده عمر بالایی به ارمغان می آورد و از تاییدیه های مربوط به مقاومت در صورت سقوط از ارتفاع 3 متر هم بهره می برد. به لطف برامدگی های اطراف ماژول دوربین و نمایشگر، در صورت ضربه به این گوشی احتمال بروز آسیب کاهش پیدا می کند. به طور کلی برند لوکسار در زمینه ساخت قاب گوشی های مختلف معروفیت زیادی دارد و این قاب هم یکی از بهترین محصولات این شرکت محسوب می گردد که برای خرید آن باید حدود 70 هزار تومان بپردازید.

کاور لوکسار مدل Unicom

برخی کاربران بر این باور هستند که قاب استفاده شده باید بتواند طراحی بدنه گوشی را به خوبی نشان دهد. اگر شما هم از این دسته از کاربران هستید، پس بهتر است از بین قاب های شفاف دست به انتخاب بزنید. کاور لوکسار مدل Unicom یکی از همین قاب های شفاف باکیفیت است که در جنس مناسب، دوام گوشی را در برابر ضربات افزایش می دهد. در 4 گوشه این قاب شاهد ضربه گیر هستیم و همچنین با توجه به بالاتر بودن لبه ها نسبت به نمایشگر، احتمال آسیب به صفحه نمایش به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند. این قاب با قیمت حدودا 50 هزار تومانی به فروش می رسد.

کاور سامورایی مدل Bonny

این قاب مبتنی بر سه ماده است. به طور مشخص پنل پشتی از پلاستیک سخت استفاده می کند و بامپر آن از TPU بهره می برد. همچنین در این میان باید به فلزی بودن بخش مربوط به ماژول دوربین هم اشاره کنیم. قاب های سامورایی از نظر برش و مواد استفاده شده حرف زیادی برای گفتن دارند و این قاب هم از این قاعده مستثنا نیست. بنابراین اگر در پی یک کاور مجذوب کننده با پنل پشتی شفاف هستید، این قاب می تواند نیازهای شما را به خوبی برطرف کند. در وبلاگ اسبیکو با پرداخت حدود 115 هزار تومان می توانید این قاب مجذوب کننده را خریداری کنید.

گلس های محافظ ردمی نوت 11

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD

با وجود اینکه در سال های اخیر مقاومت نمایشگر گوشی های هوشمند در برابر ضربات تا حد زیادی افزایش یافته است، اما بسیاری از کاربران برای محکم کاری از گلس های محافظ بهره می برند. این گلس محافظ به خوبی نمایشگر ردمی نوت 11 را پوش می دهد و به لطف شفافیت بالا، کیفیت نمایشگر را پایین نمی آورد. در حال حاضر با پرداخت حدود 30 هزار تومان قادر به خرید این گلس هستید.

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل CAG

اگر به استفاده از گلس های محافظ مات علاقه دارید، می توانید این گلس را با قیمت بسیار پایینی خریداری کنید. لمس گلس های مات معمولا حس خوبی به کاربر منتقل می کند و همچنین خستگی چشم را کاهش می دهند. از دیگر مزایای گلس های مات باید به باقی نماندن اثر انگشت اشاره کنیم که همین موضوع تجربه استفاده از نمایشگر را بهبود می بخشد. با پرداخت حدود 13 هزار تومان می توانید این گلس محافظ را از فروشگاه وبلاگ اسبیکو خریداری کنید.

محافظ دوربین ردمی نوت 11

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL

با توجه به اینکه ماژول های دوربین گوشی های هوشمند روز به روز بزرگ تر و برجسته تر می شوند، کاربران زیادی نگران آسیب دیدن دوربین های گوشی خود هستند. به همین علت محافظ های دوربین یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی ردمی نوت 11 به حساب می آیند. این گلس محافظ به خوبی کل ماژول دوربین این گوشی را پوشش می دهد تا دیگر نگران ضربه و خط و خش لنزهای دوربین نباشید. باید خاطرنشان کنیم این گلس کیفیت عکس ها را کاهش نمی دهد و با قیمت حدودا 30 هزار تومان به فروش می رسد.

شارژر ردمی نوت 11

شارژر دیواری شیائومی مدل Turbo fast charge

خوشبختانه همراه با ردمی نوت 11 شارژر 33 واتی هم ارائه می گردد ولی اگر به هر علتی برای این گوشی به یک شارژر نیاز پیدا کردید، می توانید این مدل را خریداری کنید. این شارژر هم سرعت 33 وات را ارائه می دهد و همراه با آن کابل usb-c به طور 1 متر به دست شما می رسد. برای خرید این شارژر کافی است حدود 160 هزار تومان بپردازید.

سخن آخر

در این مطلب به طور مختصر و مفید به تعدادی از پرفروش ترین لوازم جانبی ردمی نوت 11 پرداختیم. اگر شما هم از گوشی ردمی نوت 11 استفاده می کنید، کدام لوازم جانبی را برای این گوشی خریداری کرده اید؟ نام این محصولات را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 11 در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 11 در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید