سامسونگ کند کردن عمدی گوشی هایش را تأیید کرد؛ آپدیت برطرف مشکل در راه است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، چند روز قبل اعلام شد که سرویس بهینه سازی بازی (GOS) موجود در گوشی های سامسونگ به طور عمدی عملکرد بیش از هزار اپلیکیشن را محدود می نماید. به طور تعیین این سرویس نرم افزاری برای محدود کردن عملکرد بازی ها طراحی شده تا عمر باتری افزایش پیدا کند و بدنه گوشی هم چندان داغ نشود.

سامسونگ کند کردن عمدی گوشی هایش را تأیید کرد؛ آپدیت برطرف مشکل در راه است

طبق آنالیز های انجام شده، عملکرد بسیاری از اپلیکیشن ها هم تحت تأثیر این سرویس نرم افزاری قرار می گیرند. حالا سامسونگ با انتشار یک بیانیه رسما کند کردن عمدی اپلیکیشن های مختلف موجود در گوشی های این شرکت را تأیید نموده است. در بخشی از این بیانیه آمده که سرویس بهینه سازی بازی به منظور بهینه سازی عملکرد پردازنده و پردازنده گرافیکی هنگام اجرای طولانی مدت بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد تا بدنه گوشی بیش از حد داغ نشود. سامسونگ اعلام نموده که به زودی قابلیت جدیدی در اختیار کاربران قرار می گیرد تا بتوانند عملکرد را در اولویت بگذارند.

بنابراین احتمالا به زودی با انتشار آپدیت نرم افزاری، گوشی های سامسونگ می توانند در این زمینه دست به انتخاب بزنند تا با فدا کردن عمر باتری و داغ شدن گوشی، از عملکرد بهتری بهره ببرند. هنوز تعیین نیست که دقیقا چه تعداد از گوشی ها با چنین مسئله ای دست و پنجه نرم می نمایند اما طبق گزارش های منتشر شده، این مشکل در گوشی های سری S22، S21 و S20 فن ادیشن وجود دارد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ کند کردن عمدی گوشی هایش را تأیید کرد؛ آپدیت برطرف مشکل در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ کند کردن عمدی گوشی هایش را تأیید کرد؛ آپدیت برطرف مشکل در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید