رمضانی: نمی دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم، مجیدی اسم جدیدی نداده است، در حق شجاعیان ظلم می گردد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برای ارسال لیست آسیایی استقلال مانده ایم چه کار کنیم، چون تکلیف جابجایی و تمدید قراردادها معین نیست.

رمضانی: نمی دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم، مجیدی اسم جدیدی نداده است، در حق شجاعیان ظلم می گردد

سعید رمضانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اسبیکو، درباره آخرین شرایط داریوش شجاعیان برای اضافه شدن به لیست این فصل تیم فوتبال استقلال گفت: روز گذشته بار دیگر پیگیری کردیم که در هیئت رئیسه سازمان لیگ بتوانیم مجوز اضافه شدن نام شجاعیان به لیست استقلال را بگیریم. منتظر هستیم که ببینیم تایید می نمایند یا نه.

وی اضافه نمود: شجاعیان خودش مانده چه کار کند. با این شرایط در حق بازیکن ظلم می گردد. کسی فکر نمی کرد که لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل گردد. امیدوارم با توجه به شرایط فوتبال ایران، یاری نمایند بازیکنانی مثل شجاعیان به لیست تیم اضافه شوند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره ارسال لیست استقلال به AFC توضیح داد: در ایمیل ارسالی به باشگاه ها خواسته شده که لیست آسیایی را تا 19 مرداد ماه ارسال نمایند، در شرایطی که هنوز تکلیف جابجایی معین نیست. از طرفی نمی دانیم تکلیف بازیکنانی که قراردادشان با استقلال به انتها می رسد، چه خواهد شد. با سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان صحبت کردم و گفت می توانید اسامی جدید اضافه کنید، اما وقتی زمان جابجایی اعلام نشده و تکلیف تمدید قراردادها معین نیست، چه کار می توان انجام داد؟

رمضانی اظهار داشت: برنامه ادامه مسابقات جام حذفی را نداده اند و معین نیست تیم ها چه زمانی باید استراحت نمایند. ما لیست بازیکنان فعلی را برای دادن پاسپورت جهت ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را آماده نموده ایم، اما تکلیف مواردی که اعلام کردم، معین نیست.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد که فرهاد مجیدی از مسئولان باشگاه استقلال خواسته که اسامی 10 بازیکن جدید را بدهند تا با آغاز جابجایی با آنها مذاکره شده و اگر به استقلال آمدند، از آنها استفاده گردد،گفت: مجیدی چیزی نگفته و اینها حرف و حدیث است. هنوز رسمی چیزی به باشگاه اعلام نشده است. باید تکلیف جابجایی معین گردد. این بحث باید در AFC پیگیری گردد، چون همه باشگاه ها درگیر این مسئله هستند. از طرفی، پنجره جابجاییی استقلال موقت بسته است و باید زودتر زمان باز شدن پنجره جابجاییی را بگویند تا پول بویان را بدهیم و پنجره مان باز گردد، اینطور نیست که بگویند یک هفته پنجره جابجاییی باز است و ما بخواهیم بک روزه پول بویان را بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رمضانی: نمی دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم، مجیدی اسم جدیدی نداده است، در حق شجاعیان ظلم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: نمی دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم، مجیدی اسم جدیدی نداده است، در حق شجاعیان ظلم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید